Το αστρονομικό ποσό των 1,9 τρισ. δολαρίων στοίχισαν στις αμερικανικές επιχειρήσεις πέρυσι οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι, σε απώλεια παραγωγικότητας, σύμφωνα με έρευνα της Gallup, η οποία τιμολογεί τη δυστυχία στο χώρο εργασίας.
Αυτό το εντυπωσιακό νούμερο προέρχεται από το γεγονός ότι περισσότεροι Αμερικανοί αισθάνονται αποκομμένοι από τους εργοδότες τους στον απόηχο της πανδημίας. Όπως επισημαίνει το Bloomberg, παραθέτοντας τα στοιχεία της έρευνας η διαταραχή των τελευταίων ετών μείωσε την ικανοποίηση στον εργασιακό χώρο, με περισσότερους υπαλλήλους να λένε ότι δεν ξέρουν ξεκάθαρα τι αναμένεται από αυτούς – ένα σύμπτωμα που μειώνει τη δέσμευση.
Το διακύβευμα είναι υψηλό για τις εταιρείες επειδή το αφοσιωμένο εργατικό δυναμικό αυξάνει την παραγωγικότητα και αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων και των κερδών. Η καλύτερη σύνδεση με το προσωπικό βελτιώνει επίσης τη διατήρηση των εργαζομένων.
Το να έχει κανείς εργαζομένους με κίνητρο συνδέεται με «πολλά διαφορετικά αποτελέσματα που είναι σημαντικά για τους οργανισμούς», δήλωσε ο Τζιμ Χάρτερ, επικεφαλής επιστήμονας για την πρακτική της Gallup στον χώρο εργασίας.
Ζοφερή εικόνα
Η έρευνα παρουσιάζει μια ζοφερή εικόνα του εργατικού δυναμικού της Αμερικής. Μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ασχολείται με τη δουλειά του, ενώ οι μισοί καταβάλλουν ελάχιστη προσπάθεια, υιοθετώντας αυτό που έχει ονομαστεί «σιωπηρή παραίτηση».
Η Gallup υπολόγισε το κόστος της μειωμένης παραγωγικότητας και αναφέρει ότι το συνολικό πλήγμα στην παγκόσμια οικονομία ανέρχεται σε περίπου 8,8 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Χάρτερ, συγγραφέας πολλών βιβλίων για τη διαχείριση, καλεί τις εταιρείες να δουν ότι η αφοσίωση των εργαζομένων υπερβαίνει το «να κάνουμε ωραία πράγματα για τους ανθρώπους». Οι εργαζόμενοι θέλουν «να αισθάνονται ότι αυτό που κάνουν στη δουλειά συνδέεται με κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό τους».
Για να διορθωθεί αυτό, ο Χάρτερ πρότεινε ατομικά εβδομαδιαία check-in και καθοδήγηση σχετικά με το πώς να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους. Όταν οι εργαζόμενοι ενημερώνονται για το πώς να συνεργάζονται μεταξύ τους, η σαφήνεια των ρόλων αυξάνεται σε περίπου 80% από λιγότερο από 50%. Αυτό το είδος στρατηγικής είναι ιδιαίτερα απαραίτητο για τους νεότερους εργαζόμενους, επειδή είναι πολύ πιο πιθανό να αλλάξουν δουλειά αναζητώντας μια πιο ικανοποιητική ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Latest News
Αυτές είναι οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
Η έρευνα του Great Place Τo Work διεξάγεται με ανώνυμα ερωτηματολόγια και στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην άποψη που έχουν οι εργαζόμενοι για την εταιρεία τους
Βurn οn: Όταν δεν μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις
Το καθημερινό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε burn out και κατάθλιψη. Οι πάσχοντες του burn on ωστόσο διαφέρουν, καθώς εξακολουθούν να εργάζονται – έχοντας ξεπεράσει τα όρια κατάρρευσης
Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων - Τι δείχνει έρευνα του ΕΒΕΠ
Στο υψηλότερο επίπεδό από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έφτασε ο πληθωρισμός τροφίμων στην Ευρώπη το 2023
Κεταμίνη: Το «ναρκωτικό των πάρτι» που θεραπεύει την κατάθλιψη στο χώρο εργασίας
Πολλές εταιρείες περιλαμβάνουν το ναρκωτικό στα προγράμματα υγείας
Οι Ευρωπαίοι έχουν περισσότερο χρόνο και οι Αμερικανοί χρήματα – Ποιο από τα δύο αξίζει περισσότερο
Πώς διατηρείται η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής – Ποιοι τα καταφέρνουν καλύτερα
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
Eminem και Bob Marley «επιστρατεύει» η McKinsey για να τονώσει τους συνεργάτες της
Η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων της
Στασιμότητα στην πρόοδο των γυναικών εντός και εκτός του χώρου εργασίας
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους και η κακή ψυχική υγεία εξακολουθούν να υπάρχουν
Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω – Τα προσωπικά όνειρα και ο «Στόχος 8»
Τι σημαίνει αξιοπρεπής εργασία;
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία