
Ως «χρονιά ορόσημο» για την εταιρεία χαρακτήρισε το 2023 ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel, Ynon Kreiz, αφού κατάφερε να διευρύνει τα μερίδια των δεκάδων εμβληματικών brands παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price και Uno.
«Επεκτείναμε την ηγετική μας θέση στις βασικές μας κατηγορίες παιχνιδιών και κερδίσαμε σημαντικό μερίδιο συνολικά, σημειώσαμε εξαιρετική επιτυχία με την ταινία Barbie και ενισχύσαμε περαιτέρω την οικονομική μας θέση», δήλωσε ο Kreiz, σύμφωνα όσα μετέδωσε η Seeking Alpha και το RetailDive.
Barbie: Η τεράστια επιτυχία της ταινίας που αλλάζει ριζικά την ποπ κουλτούρα
Σύμφωνα με τον Kreiz, η Barbie ήταν το Νο. 1 προϊόν κούκλας παγκοσμίως και το δεύτερο αφορά περιφερειακά προϊόντα παιχνιδιού που σχετίζονται με την ταινία «Barbie», η οποία ήταν η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα στο box office στην ιστορία της Warner Bros. Η Mattel συνεχίζει να στρέφεται περισσότερο σε συνεργασίες πνευματικής ιδιοκτησίας, με τη Mattel Films να έχει ανακοινώσει πρόσφατα την πρώτη της ταινία κινουμένων σχεδίων, «Bob the Builder».
«Η διαρκή επιτυχία της βραβευμένης ταινίας Barbie ήταν μια επίδειξη της στρατηγικής μας για την ψυχαγωγία και την πολιτιστική συνάφεια των εμπορικών μας σημάτων εκτός του retail των παιχνιδιών», συμπλήρωσε ο Kreiz. «Η Mattel βρίσκεται στην ισχυρότερη οικονομική θέση που έχει βρεθεί εδώ και χρόνια, με σημαντική παραγωγή ελεύθερων ταμειακών ροών, ένα πρόγραμμα βελτιστοποίησης και μια νέα εξουσιοδότηση επαναγοράς μετοχών».
Εξοικονόμηση κόστους
Πριν από δύο χρόνια, ο Kreiz δήλωσε ότι οι προηγούμενες πολυετείς προσπάθειες ανάκαμψης της εταιρείας είχαν επιτύχει. Ωστόσο, αν και η εταιρεία έκλεισε το 2023 «με τον ισχυρότερο ισολογισμό που είχαμε εδώ και χρόνια», ο Kreiz τόνισε ότι η Mattel εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην επίτευξη εξοικονόμησης κόστους. Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη μια νέα πρωτοβουλία εξοικονόμησης κόστους για την αύξηση της αποτελεσματικότητας, τη μείωση του κόστους στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και τη βελτίωση της κερδοφορίας.
Ένας νέος επικεφαλής στρατηγικής θα βοηθήσει στον εντοπισμό ευκαιριών κερδοφορίας και ανάπτυξης. Η Mattel ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι ο Christopher Farrell θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο, ο οποίος επικεντρώνεται επίσης στη βελτιστοποίηση της επιχειρηματικής απόδοσης. Ο Farrell έρχεται στη Mattel από την Ahold Delhaize, όπου ήταν παγκόσμιος επικεφαλής συγχωνεύσεων και εξαγορών, ενώδιετέλεσε επίσης επικεφαλής στρατηγικής στην Authentic Brands Group.
Ο οικονομικός διευθυντής Anthony DiSilvestro διευκρίνισε πως η Mattel είχε προηγουμένως επιτύχει συνολική ετήσια εξοικονόμηση 343 εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ 2021 και 2023. Αυτό ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο των 250 εκατ. δολαρίων και τον αναθεωρημένο στόχο των 300 εκατ. δολαρίων. «Αναγνωρίζουμε τη σημασία της διαχείρισης της δομής του κόστους μας και της συνέχισης της επέκτασης των περιθωρίων κέρδους, καθώς και της δημιουργίας εξοικονομήσεων που μπορούν να επανεπενδυθούν στην επιχείρηση», δήλωσε ο DiSilvestro κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κλήσης.
Το ροζ αποτύπωμα της Barbie
Φέτος είναι η 65η επέτειος της μάρκας Barbie και η Mattel σχεδιάζει την κυκλοφορία προϊόντων για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο. Η Barbie σημείωσε αύξηση 24% το 4ο τρίμηνο σε όλη τη μάρκα, τα παιχνίδια και τα οφέλη που σχετίζονται με τις ταινίες. Η ταινία συνεχίζει να έχει υψηλές επιδόσεις, σύμφωνα με τον Kreiz, ο οποίος πρόσθεσε ότι «η δύναμη της μάρκας επεκτείνεται πέρα από την ταινία».
Ως αποτέλεσμα της επιτυχίας της ταινίας «Barbie», η Mattel θα αντιμετωπίσει δύσκολες συγκρίσεις που σχετίζονται με τις επιδόσεις φέτος, όπως διευκρίνισε και ο αναλυτής της Bank of America Securities Research, Jason Haas, σε σημείωμα της Πέμπτης. Ωστόσο, «πιστεύουμε στην ικανότητα της εταιρείας να αναπτύξει την επιχείρηση παιχνιδιών με βάση την πνευματική ιδιοκτησία και να συνεχίσει να επεκτείνει τις προτάσεις ψυχαγωγίας της».
Τι κάνει η Hasbro
Αντίθετα, η ανταγωνίστριά της Hasbro ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο περικοπές άνω των 1.000 θέσεων εργασίας με στόχο την εξοικονόμηση κόστους 350 έως 400 εκατ. δολαρίων μέχρι το τέλος του 2025. Το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων περιλαμβάνει τις μάρκες GI Joe, Nerf, My Little Pony και Transformers, για τις οποίες κυκλοφόρησε και σχετική ταινία πέρυσι. Το γ’ τρίμηνο, η Hasbro ανακοίνωσε ότι τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 10% στα 1,5 δισ. δολάρια, από 1,7 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, και εμφάνισε καθαρές ζημίες ύψους 171 εκατ. δολαρίων για το τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοινώνει τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και του έτους την Τρίτη.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια