Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Αύξηση του τζίρου κατά 7% στο πρώτο εξάμηνο του 2024

Ανάπτυξη σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (online super market). Συγκεκριμένβα, για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood […]

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Αύξηση του τζίρου κατά 7% στο πρώτο εξάμηνο του 2024

Ανάπτυξη σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (online super market).

Συγκεκριμένβα, για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Σε πτωτική πορεία οι τιμές των προϊόντων τον Ιούνιο [πίνακες]

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση τεμαχίων ανά καλάθι, κατά 6%, δηλαδή οι καταναλωτές τοποθέτησαν 34 αντί 32 τεμάχια στην ηλεκτρονική παραγγελία τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Η μέση αξία των αγαθών που αγοράστηκαν online αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου είχε παρατηρηθεί αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group,, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές σε 21 χώρες.

Η σύγκριση

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν: +15% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε προϊόντα για κατοικίδια, +10% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 7%.

Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.

OT Originals

Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο