
Μικρή και περιορισμένη είναι πλέον η εγχώρια αγορά για την Κρι-Κρι, η οποία αξιοποιώντας το παγκόσμιο success story του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού φιλοδοξεί να απλώσει τις πωλήσεις της από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία.
Παγωτό: Ο «ψυχρός πόλεμος» των 200 ημερών και οι «καυτές» ανακατατάξεις
«Οι εξαγωγές είναι ο κρίσιμος παράγοντας που δίνει τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εταιρεία», λέει στον ΟΤ ο κος Παναγιώτης Τσινάβος, μεγαλομέτοχος και διοικητικός άρχων της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, αποκαλύπτοντας ότι η αμερικανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή ο πιο σημαντικός στόχος για την εταιρεία.
Οι στόχοι της Κρι-Κρι για το Greek frozen yogurt
Με όχημα το Greek frozen yogurt ήδη η Κρι-Κρι έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας.
«Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κρι-Κρι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Walmart καθώς και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισημαίνει πως δεν υπάρχει σχέδιο για δημιουργία παραγωγικής μονάδας στις ΗΠΑ όπου η αγορά του frozen yogurt εκτιμάται σε 360 εκατ. δολάρια.
Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με το γιαούρτι, το frozen yogurt λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του (σ.σ. δύο χρόνια) έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε μακρινές χώρες.
Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει», όπως επισημαίνει ο κος Τσινάβος.
Το μεγάλο στοίχημα της πρωτεΐνης
Βεβαίως οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη.
«Η Αγγλία και η Ιταλία μπορεί να είναι οι μεγαλύτερες αγορές για την Κρι – Κρι αυτή τη στιγμή αλλά οι προοπτικές είναι μεγάλες και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σκανδιναβία, η Γαλλία και η Ισπανία. Εκεί βέβαια πρέπει να ανιχνεύσουμε τις νέες διατροφικές τάσεις, όπως η κατηγορία του high protein (σ.σ. προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη), που δείχνει μια φοβερή δυναμική. Ήδη στην αγορά της Γαλλίας και της Ιταλίας έχουν κυκλοφορήσει τα high protein γιαούρτια της Κρι-Κρι, είτε με το δικό της σήμα είτε με τα brands των πελατών μας (private label) με πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων», σημειώνει ο κος Τσινάβος.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία κάνοντας «ένα βήμα μπροστά» είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα και στην αγορά της Ιρλανδίας.
Η κατηγορία του γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι τα μεγάλα στοιχήματα της εισηγμένης γαλακτοβιομηχανίας, καθώς σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούνται ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα η Κρι-Κρι εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες, με κυριότερες την Ιταλία, την Αγγλία, τη Γερμανία κ.ά., με τις εξαγωγικές της πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 70% του συνολικού της τζίρου στο γιαούρτι.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο εφέτος, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση 14,4% στον κύκλο εργασιών, με τη διοίκηση να διατηρεί την αισιόδοξη στάση της για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, αναμένοντας άνοδο 8-11% έναντι του 2023.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο