
Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε νωρίτερα στο λιμάνι της Μυκόνου, όταν ένα επιβατηγό ταχύπλοο ξαφνικά ξεκίνησε τον απόπλου ενώ οι επιβάτες επιβιβάζονταν ακόμη και οι κάβοι ήταν δεμένοι.
Ενώ το πλοίο Jumbo Jet της SeaJets ήταν σε διαδικασία επιβίβασης επιβατών ξαφνικά έκανε «πρόσω» με τους κάβους δεμένους, οι οποίοι ευτυχώς δεν έσπασαν καθώς το πλοίο απομακρύνθηκε από τον προβλήτα. Κανείς επιβάτης δεν έπεσε στη θάλασσα εκτός από ορισμένες βαλίτσες.
Δεν αναφέρθηκε τραυματισμός
Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρεται ότι «σημειώθηκε μετακίνηση του επιβατηγού οχηματαγωγού ταχύπλοου JUMBO JET σημαίας Κύπρου. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο- Πάρο-Νάξο και επιστροφή.
Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ενώ το πλοίο παραμένει στο λιμάνι της Μυκόνου μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Το Υπουργείο ανακοίνωσε επίσης ότι σχηματίζεται δικογραφία κατ εντολή του Εισαγγελέα για τα αίτια του συμβάντος».
Πρόσφατα το ίδιο πλοίο παρουσίασε και άλλο πρόβλημα καθώς στις αρχές Αυγούστου όπως ενημερώθηκε το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη κατά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι, με αποτέλεσμα να ζητηθεί συνδρομή γερανοφόρου οχήματος.
Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.
Η ασφάλεια και το σύστημα χρονοθυρίδων
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε νεότερη ανακοίνωσή του έσπευσε να υπογραμμίσει πως με αφορμή το σημερινό συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου σχετικά με τη μετακίνηση του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ JUMBO JET, κατά την επιβίβαση επιβατών και οχημάτων, επαναλαμβάνει ότι η μεγαλύτερη προτεραιότητα του υπουργείου είναι τα θέματα ασφάλειας, ειδικά στην ακτοπλοΐα, τα οποία όπως τόνισε «είναι μη διαπραγματεύσιμα και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής».
Πρόσθεσε δε πως «στο πλαίσιο αυτό και για την ενίσχυση της ασφάλειας πλοίων, λιμένων και επιβατών, έχουν, μεταξύ άλλων, δρομολογηθεί από το Υπουργείο η ανάπτυξη Συστήματος Χρονοθυρίδων Θαλάσσιων Λιμένων, (Sea Ports Time Slots System) με ένα κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα παρακολούθησης και χρήσης, η προσαρμογή των υπόχρεων λιμένων στο διεθνή κώδικα ISPS, η αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)