Χωρίς τη δυνατότητα παραγγελιών μέσω e-shop και με προβλήματα στη λειτουργία ορισμένων καταστημάτων βρέθηκε η IKEA στην Ελλάδα, γεγονός που την οδήγησε σε ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού μέσα από τον ιστότοπό της.
Η αλυσίδα του ομίλου Fourlis προχώρησε στη σχετικά ενημέρωση, καθώς εντοπίστηκαν δυσχέρειες σε κάποιες παρεχόμενες υπηρεσίες σε κομβικά καταστήματα της αλυσίδας, εξαιτίας υπερβολικού φόρτου λόγω των εκπτώσεων και προσφορών της Black Friday.
ΙΚΕΑ: Συνεχίζει με υψηλή κερδοφορία παρά τις μειωμένες τιμές

Πού εντοπίζονται προβλήματα για την IKEA
Ενδεικτικό του προβλήματος, που έχει προκύψει, αφορά τα μεγάλα καταστήματα ΙΚΕΑ Αεροδρομίου, Κηφισού, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Ιωαννίνων και Πάτρας.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της IKEA αναφέρει τα εξής:
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στα καταστήματα ΙΚΕΑ Αεροδρομίου, Κηφισού, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Ιωαννίνων και Πάτρας ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες μας.
Οι παραγγελίες από το E-shop δεν θα είναι δυνατές.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση».