Unilever: Εκτοξεύονται οι πωλήσεις παγωτού εν όψει απόσχισης €15 δισ.

Η Unilever βλέπει τις πωλήσεις παγωτού να εκτοξεύονται, καθώς ετοιμάζεται για την απόσχιση του τμήματος που περιλαμβάνει τα Magnum και Ben & Jerry’s

Unilever: Εκτοξεύονται οι πωλήσεις παγωτού εν όψει απόσχισης €15 δισ.

Σε μια εποχή όπου οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν και οι γευστικές απαιτήσεις αυξάνονται, η Unilever δείχνει ότι το παγωτό δεν είναι απλώς εποχικό προϊόν – είναι στρατηγικός μοχλός ανάπτυξης.

Λίγους μήνες πριν αποσχίσει το τμήμα παγωτού της αξίας €15 δισ., ο όμιλος βλέπει τις πωλήσεις να καταγράφουν θεαματικά νούμερα, ενισχύοντας το σχέδιο αναδιάρθρωσης που αλλάζει τον χάρτη της παγκόσμιας καταναλωτικής αγοράς.

Unilever: Αύξηση πωλήσεων κατά 5,9% στο τμήμα παγωτού

Η Unilever κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 5,9% στο τμήμα παγωτού κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, πολύ πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν αύξηση μόλις 1,3%.

Οι εμβληματικές μάρκες της, όπως τα Magnum, Ben & Jerry’s και Cornetto, σημείωσαν εκρηκτική άνοδο, ενισχυμένες από νέες γεύσεις, ισχυρές προωθητικές ενέργειες και… τον καύσωνα. Ο όμιλος προχωρά στην απόσχιση του τμήματος παγωτού το Νοέμβριο, δημιουργώντας μια νέα, αυτόνομη εταιρεία με την ονομασία The Magnum Ice Cream Company.

Ο όμιλος προχωρά στην απόσχιση του τμήματος παγωτού το Νοέμβριο, δημιουργώντας μια νέα, αυτόνομη εταιρεία με την ονομασία The Magnum Ice Cream Company

Το νέο σχήμα λειτουργεί ήδη αυτόνομα από την 1η Ιουλίου και καθοδηγείται από τον έμπειρο στέλεχος Peter ter Kulve.

Η Unilever θα διατηρήσει ποσοστό κάτω του 20% στο νέο σχήμα, με στόχο την πλήρη αποεπένδυση εντός πενταετίας, ώστε να καλυφθεί το κόστος της απόσχισης.

Οι επιδόσεις των άλλων τομέων

Το θετικό μομέντουμ στο παγωτό έρχεται σε αντίθεση με άλλους τομείς της εταιρείας.

Οι πωλήσεις στον τομέα προσωπικής φροντίδας αυξήθηκαν μόλις κατά 0,2%, ενώ ο τομέας ομορφιάς και ευεξίας σημείωσε άνοδο 1%.

Οριακά καλύτερα κινήθηκαν τα τρόφιμα (+1,7%) και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας (+1,3%).

Παράλληλα, η Unilever επενδύει δυναμικά στην ενίσχυση του τομέα προσωπικής φροντίδας, εξαγοράζοντας φέτος τη σειρά ανδρικών σαπουνιών Dr Squatch έναντι $1,5 δισ. και το οικολογικό brand αποσμητικών Wild.

Οι επιδόσεις του ομίλου

Σε επίπεδο ομίλου, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,4% το πρώτο εξάμηνο, οριακά πάνω από τις προσδοκίες, ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα €5,8 δισ., μειωμένα κατά 4,8% σε σχέση με πέρυσι – αλλά και αυτά ελαφρώς καλύτερα από τις εκτιμήσεις.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε την πρόβλεψη για ετήσια οργανική αύξηση πωλήσεων από 3% έως 5%, με το παγωτό να παραμένει ο «γλυκός» πρωταγωνιστής της στρατηγικής μετάβασης της Unilever από τα τρόφιμα προς την ομορφιά και την προσωπική φροντίδα.

H διαμάχη με την Ben & Jerry’s

Υπενθυμίζεται ότι η Unilever βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με το ανεξάρτητο συμβούλιο κοινωνικής αποστολής της Ben & Jerry’s, με αιχμή του δόρατος την απομάκρυνση του προηγούμενου CEO, David Stever.

Σύμφωνα με μηνυτήρια αναφορά του Μαρτίου, το συμβούλιο υποστήριξε ότι ο Stever αποπέμφθηκε επειδή υπερασπίστηκε τον ακτιβιστικό χαρακτήρα της μάρκας.

Μια ιδιαιτερότητα της συμφωνίας εξαγοράς, που υπεγράφη πριν από πάνω από δύο δεκαετίες, κατοχυρώνει στο ανεξάρτητο διοικητικό συμβούλιο τον έλεγχο για θέματα κοινωνικής αποστολής και marketing.

Η ρήτρα

Η συγκεκριμένη ρήτρα έχει οδηγήσει σε μακροχρόνιες συγκρούσεις μεταξύ της Unilever και του συμβουλίου, κυρίως για δημόσιες τοποθετήσεις σχετικά με το Ισραήλ και τα Παλαιστινιακά εδάφη.

Σε ενημερωτικό σημείωμα προς το προσωπικό, ο επικεφαλής του παγκόσμιου κλάδου παγωτού της Unilever, Peter ter Kulve, ανέφερε ότι η εταιρεία «έκανε κάθε βήμα για συνεργασία καλή τη πίστει» με την επιτροπή διορισμών του συμβουλίου. Η Unilever προσκάλεσε τα μέλη να συμμετάσχουν στις συνεντεύξεις και να δώσουν ανατροφοδότηση.

Η εταιρεία «έκανε κάθε βήμα για συνεργασία καλή τη πίστει»

«Η απάντηση από το Ανεξάρτητο Συμβούλιο ήταν να απορρίψουν τα αιτήματά μας, να καθυστερήσουν το χρονοδιάγραμμα ή/και να απειλήσουν με αγωγές», πρόσθεσε.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο