Kraft Heinz: Η απρόσμενη ανάπτυξη από ένα πιο υγιεινό brand

Την ώρα που οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους, η Kraft Heinz βλέπει ανάπτυξη μέσα από τα πιο υγιεινά της προϊόντα

Kraft Heinz: Η απρόσμενη ανάπτυξη από ένα πιο υγιεινό brand

Στο μυαλό των περισσότερων, η Kraft Heinz είναι συνδεδεμένη με την κέτσαπ, τα μακαρόνια με τυρί και τα κατεψυγμένα σνακ.

Όμως, εν μέσω οικονομικής πίεσης και μείωσης πωλήσεων, ένα διαφορετικό brand της εταιρείας ξεχωρίζει: η Primal Kitchen, μια μάρκα με πιο υγιεινά συστατικά, που κερδίζει φανατικούς καταναλωτές.

Σάλτσες, μαγιονέζες και dressings με βάση το λάδι αβοκάντο έχουν γίνει μόνιμοι «ένοικοι» σε όλο και περισσότερα ψυγεία, δείχνοντας ότι οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν – και μάλιστα προς όφελος της υγείας.

Kraft Heinz: Όταν οι πωλήσεις πέφτουν… μια κατηγορία ανεβαίνει

Στην τελευταία τριμηνιαία έκθεση, η Kraft Heinz κατέγραψε πτώση 1,9% στις συνολικές πωλήσεις της, κυρίως λόγω μειωμένης ζήτησης στη Βόρεια Αμερική και σε ώριμες αγορές, αναφέρει το TheStreet.

Τα παραδοσιακά της προϊόντα –αλλαντικά, κατεψυγμένα σνακ, στιγμιαία ροφήματα– βρέθηκαν σε πίεση, καθώς οι καταναλωτές κάνουν «σφιχτές» επιλογές.

Ωστόσο, η σειρά better-for-you της εταιρείας παρουσίασε αντίθετα αποτελέσματα.

Η Heinz Simply Ketchup, χωρίς σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, σημείωσε άνοδο 17%, ενώ η Primal Kitchen «εκτοξεύτηκε» με αύξηση 24% στο τρίμηνο, αναφέρει το TheStreet.

Η νέα προτεραιότητα των καταναλωτών

«Ακόμη και σε μια περίοδο όπου η αξία είναι το κυρίαρχο κριτήριο, βλέπουμε τους καταναλωτές να δίνουν προτεραιότητα σε πιο υγιεινές επιλογές», λέει ο CEO της εταιρείας, Carlos Abrams-Rivera.

Η στροφή αυτή δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο.

Κολοσσοί όπως η General Mills και η PepsiCo βλέπουν το ίδιο μοτίβο: οι καταναλωτές μπορεί να κυνηγούν προσφορές για σνακ και βασικά είδη, αλλά επενδύουν σε όσα θεωρούν πιο «καθαρά» και ωφέλιμα για την υγεία τους.

Μπορούν τα υγιεινά να ισοφαρίσουν τις απώλειες;

Η πρόκληση για την Kraft Heinz είναι αν τα brands όπως η Primal Kitchen μπορούν να αναπτυχθούν αρκετά ώστε να αντισταθμίσουν τις απώλειες στις παραδοσιακές κατηγορίες.

Αν το καταφέρουν, η εταιρεία όχι μόνο θα προσαρμοστεί στις νέες συνήθειες, αλλά ίσως καταφέρει να επαναπροσδιορίσει την εικόνα της.

Για τους επενδυτές, το στοίχημα είναι ένα χαρτοφυλάκιο που συνδυάζει τα «παλιά» προϊόντα με δυναμικά, ταχέως αναπτυσσόμενα health brands.

Και για τους καταναλωτές, είναι η απόδειξη ότι ακόμη και οι μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων αναγνωρίζουν πως το «καλύτερο για σένα» δεν είναι μόδα – αλλά η νέα κανονικότητα.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο