Magnum: Το μεγάλο στοίχημα μετά την έξοδο από την Unilever

Η Magnum ετοιμάζεται να σταθεί στα πόδια της, με φόντο επενδύσεις-μαμούθ, νέες τάσεις και μια αγορά παγωτού που αλλάζει ραγδαία

Magnum: Το μεγάλο στοίχημα μετά την έξοδο από την Unilever

Η Magnum ετοιμάζεται να κλείσει πίσω της την πόρτα ενός εταιρικού κολοσσού και να περπατήσει μόνη, σε μια αγορά που αλλάζει με γεωμετρικούς ρυθμούς.

Με τους επενδυτές να παρακολουθούν προσεκτικά και τους καταναλωτές να παλεύουν ανάμεσα σε δίαιτες-εξπρές και στη νοσταλγία της καθαρής απόλαυσης, η Magnum επιχειρεί κάτι τολμηρό: να επανασυστήσει το παγωτό ως μια μικρή καθημερινή πολυτέλεια, ικανή να αντέξει στο χρόνο – και στον ανταγωνισμό.

Μια νέα ζωή για το Magnum

Τον Δεκέμβριο, η επιχειρηματική μονάδα παγωτού της Unilever περνά και επίσημα στη δική της εποχή.

Η εισαγωγή της στο χρηματιστήριο του Άμστερνταμ με πολυψήφιο τίμημα δεν αποτελεί απλώς επιχειρηματική τελετουργία αλλά και ένα crash test για τις διαθέσεις των επενδυτών σε μια αγορά όπου οι καταναλωτικές συνήθειες μεταμορφώνονται διαρκώς.

Η Magnum προβάλλει ένα σαφές αφήγημα: επένδυση στην απόλαυση, στο προϊόν-ηδονή, στο παγωτό ως αυθεντική εμπειρία.

Δίπλα στην ομώνυμη σειρά Magnum, παρατάσσονται ονόματα-σύμβολα όπως Ben & Jerry’s, Solero και Viennetta – μια ολόκληρη γκάμα που ποντάρει στην premium γευστική εμπειρία.

«Εστιάζουμε αποκλειστικά στο παγωτό και μόνο στο παγωτό», δήλωσε ο Sandeep Desai, διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας της Magnum, στο Reuters πριν από την ανακοίνωση της εταιρείας για επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών (66 εκατομμύρια δολάρια) στο εργοστάσιό της στο Γκλόστερ της Δυτικής Αγγλίας.

«Όλοι ξυπνούν και σκέφτονται: πώς μπορώ να φτιάξω περισσότερο παγωτό; Πώς μπορώ να πουλήσω περισσότερο παγωτό; Και αυτό δίνει ένα πολύ διαφορετικό επίπεδο εστίασης».

Ωστόσο, η Magnum προσθέτει προϊόντα που εστιάζουν περισσότερο στην ενυδάτωση και τις πρωτεΐνες, δήλωσε ο Desai.

Ο Jamie Farrell, επικεφαλής της εταιρείας για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, επισήμανε τις επιλογές με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και τις μικρότερες μερίδες που έχει ήδη αναπτύξει η Magnum.

O Jamie Farrell, Unilever Vice President, General Manager Ice Cream για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία

«Το βλέπουμε ως πρόκληση», δήλωσε ο Farrell όταν ρωτήθηκε για την αυξανόμενη επικράτηση των φαρμάκων για την απώλεια βάρους. «Μπορούμε να δημιουργήσουμε… περισσότερα νέα προϊόντα που να συμβαδίζουν με την εποχή;»

Η απειλή (και ευκαιρία) των φαρμάκων αδυνατίσματος

Η επέλαση των φαρμάκων απώλειας βάρους τύπου GLP-1 δημιουργεί νέες ισορροπίες. Η Magnum αναγνωρίζει τον κίνδυνο, όμως τον αντιμετωπίζει με αισιοδοξία.

Στελέχη της επισημαίνουν πως η τάση δεν εξαφανίζει την ανάγκη για μικρές, «ενοχικές» απολαύσεις – αντιθέτως, την επαναπροσδιορίζει.

Έτσι, η εταιρεία προχωρά σε στρατηγικές προσθήκες: προϊόντα με πρωτεΐνη, προτάσεις ενυδάτωσης, μικρότερες μερίδες και επιλογές με λιγότερη ζάχαρη.

Το μεγάλο εργοστάσιο της Αγγλίας ως σημείο εκκίνησης

Με επένδυση 50 εκατ. λιρών στο εργοστάσιο του Γκλούστερ, η Magnum επιχειρεί να θωρακίσει την παραγωγή της ενόψει αυτονομίας.

Εργοστάσιο της Unilever στο Gloucester της Βρετανίας

Η κίνηση αποτελεί μέρος ενός ακόμη μεγαλύτερου προγράμματος, ύψους έως και 380 εκατ. ευρώ, με στόχο την πλήρη αναδιοργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ο στόχος;

Να αυξηθεί η παραγωγική δυνατότητα έως και 50% μέσα στην τετραετία.

Εκεί όπου σήμερα βγαίνουν 600 εκατ. παγωτά ετησίως, η εταιρεία οραματίζεται μια ακόμη πιο εντατική – και ευέλικτη – γραμμή παραγωγής.

Από τις τιμές κακάο… μέχρι τους δασμούς

Η νέα στρατηγική φέρνει τη Magnum εκτεθειμένη σε διακυμάνσεις της αγοράς κακάο και ζάχαρης.

Όμως το μονοθεματικό προφίλ της εταιρείας επιτρέπει εξειδικευμένη διαχείριση κινδύνων, προσαρμοσμένη αποκλειστικά στην αγορά παγωτού.

Παράλληλα, η εταιρεία εμφανίζεται καθησυχαστική αναφορικά με τους εμπορικούς δασμούς, επισημαίνοντας πως η παραγωγή στις ΗΠΑ βοήθησε να μετριαστεί σημαντικά το κόστος της γεωπολιτικής αστάθειας.

Στο τέλος της ημέρας;

Η Magnum κάνει άλμα στο κενό με πυξίδα την απόλαυση.

Και σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα, το παγωτό συνεχίζει να υπόσχεται μια μικρή στιγμή ευτυχίας.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο