Ο όμιλος Pepco, που λειτουργεί την Poundland, το «σούπερ μάρκετ των φτωχών» στη Βρετανία, κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά με την εκπτωτική αλυσίδα Pepco.
Τα πρώτα καταστήματα, τα οποία θα διαθέτουν συλλογές ανδρικής, γυναικείας και παιδικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ μόδας, καλλυντικά, παιχνίδια, οικιακό εξοπλισμό και είδη διακόσμησης, είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν το φθινόπωρο του 2022.
Η αρχή θα γίνει με 4 καταστήματα, τα οποία θα έλεγε κανείς ότι είναι μια μικρογραφία των Jumbo όσον αφορά τις τιμές, ενώ ταυτόχρονα έχουν χαρακτηριστικά των δανέζικων καταστημάτων Flying Tiger. Το πρώτο κατάστημα θα λειτουργήσει εντός εμπορικού κέντρου, ενώ ακόμη τρία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Θα ακολουθήσει περαιτέρω επέκταση και στην υπόλοιπη χώρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Pepco επιδιώκει να συνεργαστεί με ιδιοκτήτες και μεσίτες ακινήτων για να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη μίσθωση καταστημάτων μεταξύ 350 τετραγωνικών μέτρων και 650 τετραγωνικών μέτρων σε χώρους λιανικής πώλησης και εμπορικά κέντρα σε πόλεις και κωμοπόλεις άνω των 20.000 κατοίκων.
Η Ελλάδα θα γίνει η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco. Η αλυσίδα λειτουργεί επί του παρόντος τα καταστήματά της από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, την Ιταλία στο νότο και από την Ισπανία στα δυτικά, τη Βουλγαρία στα ανατολικά, ενώ το φθινόπωρο του 2021 επέκτεινε την παρουσία της μπαίνοντας με επιτυχία στην αυστριακή αγορά με την επόμενη χώρα να είναι η Γερμανία.
Με την είσοδο στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του Ομίλου Pepco, ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου (Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης.
Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco, δήλωσε: «Το λανσάρισμα στην Ελλάδα σηματοδοτεί για την Pepco το επόμενο σημαντικό βήμα στη τροχιά ανάπτυξης που έχει εισέλθει. Μετά από την αναλυτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε και με πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα την είσοδο μας με καταστήματά σε μεσογειακές χώρες όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, είμαστε βέβαιοι ότι οι ελκυστικές τιμές, η ποιότητα των προϊόντων και το μεγάλο εύρος επιλογών της Pepco θα αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο για τους Έλληνες καταναλωτές.»
Επίσης, πρόσθεσε: «Το 2020, η Pepco αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων της κατά περισσότερο από ένα τέταρτο, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ υψηλό ποσοστό διατήρησης προσωπικού. Εστιάζουμε στη δημιουργία ευκαιριών για τους συναδέλφους μας να αναπτυχθούν μαζί μας, οπότε αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να προσλάβουμε ανθρώπους που είναι παθιασμένοι, ενθουσιώδεις και θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας.»
Επί του παρόντος, η Pepco απασχολεί περισσότερους από 22.000 υπαλλήλους και τους παρέχει εκτεταμένη εκπαίδευση για να ενισχύσουν τη συνεισφορά τους στην επιχείρηση και να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους σε βάθος χρόνου, ενώ παράλληλα τους προσφέρει ευέλικτα μοντέλα εργασίας. Πολλοί εργαζόμενοι στην Pepco σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους δουλεύοντας σε καταστήματα. Η εταιρεία σχεδιάζει αρχικά να προσλάβει 120 υπαλλήλους για να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα.
Εξυπηρετώντας περίπου 20 εκατομμύρια πελάτες το μήνα, η Pepco, που ιδρύθηκε στην Πολωνία το 2004, λειτουργεί πλέον περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη.
Ο Όμιλος Pepco εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας της Πολωνίας τον Μάιο του 2021 με την επωνυμία PCO.
Latest News
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας