Σύμφωνα με τον κ. Κρις Θεοφιλίδη, διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises, η εταιρεία ξεκινάει «με ενθουσιασμό σε δύο περίπου εβδομάδες πιο σίγουροι και ανανεωμένοι, γνωρίζοντας καλά ότι προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες κρουαζιέρας και έναν μοναδικό τρόπο να εξερευνήσουν οι επισκέπτες μας την Ελλάδα, τα νησιά και τον πολιτισμό της. H Celestyal Cruises διαθέτει ανεκτίμητη εμπειρία και γνώση για την ελληνική κρουαζιέρα και στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου στη χώρα μας.»
Προερχόμενη από μία απαιτητική και γεμάτη προκλήσεις προηγούμενη περίοδο και παρά τις δυσκολίες, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε το 2021 κρουαζιέρες από τα μέσα Ιουνίου έως και τα τέλη Αυγούστου, σημειώνοντας ικανοποιητική πληρότητα της τάξεως του 57%, ποσοστό αρκετά υψηλότερο από το μέσο όρο άλλων εταιρειών κρουαζιέρας που δραστηριοποιήθηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα στην ίδια περιοχή. Παράλληλα, προσέλκυσε το 67,8% των επισκεπτών της από την εγχώρια αγορά και γειτονικές αγορές, ενώ βάσει ερευνών που διενήργησε εν πλω, ένα ποσοστό 97,8% των επισκεπτών της εκθείασε την εν πλω φιλοξενία, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία δυναμικότερη επανεκκίνηση, φέτος.
Ο κ. Λέσλι Πεντέν, γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises, ανέδειξε στην ομιλία του τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, όπου εκτός από το λιμάνι του Πειραιά, προστέθηκαν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Θεσσαλονίκης ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας. Συγκεκριμένα, για τη στρατηγική επιλογή της Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Ανάμεσα στους προορισμούς μας θα βρίσκεται και η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης, με την εταιρεία μας να είναι η μοναδική που θα την προσεγγίζει σταθερά σε εβδομαδιαία βάση και θα επιβιβάζει ταξιδιώτες, δίνοντας πρόσβαση στην κρουαζιέρα σε όλα τα Βαλκάνια και τη Β. Ελλάδα συμβαδίζοντας με τις προτεραιότητες της Ελληνικής πολιτείας για την καθοριστική σημασία του λιμανιού στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας.»
Όσον αφορά στη συνεργασία με το Λιμάνι του Λαυρίου, ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς, γενικός διευθυντής Επιχειρήσεων της Celestyal Cruises και Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), ανέφερε ότι «…περιλαμβανόταν στο στρατηγικό σχεδιασμό της Celestyal Cruises εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η αποκλειστική χρήση του επιβατικού λιμενικού σταθμού για τις μέρες που η εταιρεία θα έχει αναχώρηση και άφιξη θα εξασφαλίσει μια βελτιωμένη και ταχύτερη εμπειρία επιβίβασης και αποβίβασης.»
Στις αναφορές του, ο καπ. Γ. Κουμπενάς δεν παρέλειψε να τονίσει ότι σε μόνο δυόμισι μήνες λειτουργίας της εταιρείας η συνολική συμβολή της στην εθνική οικονομία άγγιξε τα €26εκ.. Πιο συγκεκριμένα αυτή αναλύεται σε €11εκ. σε ετήσιες άμεσες λειτουργικές δαπάνες και σε €15εκ. ετήσιες δαπάνες επισκεπτών σε λιμάνια από-επιβίβασης. Τέλος, οι 100 Έλληνες ναυτικοί και μέλη του πληρώματος που απασχολεί η εταιρεία αντιστοιχούν σε 20 μέλη πληρώματος φορτηγών πλοίων.
Κλείνοντας έδωσε έμφαση στη διαρκή και πλήρη ευθυγράμμιση της εταιρείας με τα μέτρα ασφάλειας και υγείας που ανακοινώνει η Διεθνής Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) και στην ενεργή συμμετοχή της στην επιτροπή EU Healthy Getaways για την εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων με στόχο την προστασία επισκεπτών, πληρωμάτων και των τοπικών κοινωνιών. Στα παραπάνω, προσέθεσε και τη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την AtmosAir Solutions, την εταιρεία καθαρισμού αέρα εσωτερικών χώρων, με παράλληλη χρήση 100% εξωτερικού αέρα χωρίς ανακύκλωση και την εγκατάσταση φίλτρων, τύπου HEPA.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία