Ετήσια αύξηση 11,1% κατέγραψαν οι πωλήσεις επιβατικών οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας το 2022 στην Κίνα.
Οι πωλήσεις των οχημάτων τελευταίας ενεργειακής τεχνολογίας στην Κίνα κατέγραψαν σταθερή αύξηση το 2022, καθώς αυξήθηκε η ζήτησή τους στην αγορά, όπως δείχνουν τα στοιχεία του αναφερόμενου τομέα.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Κατά 26% ακριβότερη η επισκευή τους μετά από ατύχημα
Περίπου 3,89 εκατομμύρια τέτοια οχήματα πωλήθηκαν στην Κίνα την προηγούμενη χρονιά, με ετήσια αύξηση 11,1%, ενώ οι πωλήσεις τους αυξάνονται ταχύτερα κατά 1,6% σε σύγκριση με τα υπόλοιπα επιβατικά οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM).
Κατά την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις των επιβατικών οχημάτων τελευταίας τεχνολογίας καταγράφηκαν σε ποσοστό 16,5% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Κίνα, καταγράφοντας αύξηση 0,7% σε σύγκριση με το 2021.
Οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων με τιμές περίπου 73.853 δολαρίων (67.920 ευρώ) κατέγραψαν ετήσια αύξηση 41,2% το 2022, ενώ οι πωλήσεις των αυτοκινήτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας με τιμές μεταξύ 350.000 και 400.000 γουάν (47.506-54.293 ευρώ) κατέγραψαν αύξηση κατά 167%, σύμφωνα με την ίδια ένωση.
Κινέζικη οικονομία
Σε αντίθεση με τις παγκόσμιες ανησυχίες για την αύξηση των κρουσμάτων οι αρχές εμφανίζονται αισιόδοξες για την συνολική πορεία της οικονομίας. « Θα καταγράψει σημαντική βελτίωση το 2023, θα κάνει μεγαλύτερα βήματα προόδου και θα συνεισφέρει περισσότερο στην παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη», δήλωσε πρόσφατα ο Γουάνγκ Γουενμπίν εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών.
Ο ίδιος εκπρόσωπος έκανε το σχόλιο του στη διάρκεια της καθημερινής ενημέρωσης των δημοσιογράφων, απαντώντας σε ερώτηση για την πορεία της κινεζικής οικονομίας το 2022 και σε μια εκτίμηση των ΜΜΕ ότι η κινεζική οικονομία θα βελτιωθεί σημαντικά το 2023.
«Είμαστε ικανοί να σταθεροποιήσουμε τη συνολική απόδοση της οικονομίας σε μακροοικονομικό επίπεδο και να συνεχίσουμε να αυξάνουμε το παραγόμενο οικονομικό αποτέλεσμα στης Κίνας τόσο σε συνολικό, όσο και σε κατά κεφαλήν εισόδημα», δήλωσε ο Γουάνγκ.
Latest News
Γυναίκες στη χαλυβουργία - Περιζήτητες οι εργαζόμενες στα ουκρανικά εργοστάσια
Η στρατηγική προσλήψεων γυναικών στοχεύει στην αντικατάσταση των ανδρών που πάνε στον πόλεμο, αλλά και των χιλιάδων εργαζομένων που έχουν μετακομίσει σε ασφαλέστερες περιοχές της χώρας
Σκληρό πόκερ με την παρουσία ευρωπαϊκών τραπεζών στη Ρωσία
Στο μικροσκόπιο ΕΚΤ και ΗΠΑ εγκλωβισμένα και μη κεφάλαιά τους εκεί
Aνοίγει η ψαλίδα στην παραγωγικότητα εργασίας μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ - Πώς θα κλείσει το χάσμα
Tο μεγάλο χάσμα της παραγωγικότητας της εργασίας μεταξύ της Ευρώπης και των ΗΠΑ προκαλεί αυξανόμενη ανησυχία για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις
Το Λονδίνο παραμένει ο βασιλιάς των χρηματιστηριακών συναλλαγών
Από την αρχή του έτους στο Λονδίνο έχουν πραγματοποιηθεί συναλλαγές μετοχών αξίας 11,3 δισ. δολαρίων
Άνοιξε η όρεξη των επενδυτών για Crypto startup
Η χρηματοδότηση κατανεμήθηκε σε 518 συμφωνίες
JP Morgan: Μετά τον Ντίμον ποιος; - Τι λέει ο «στρατηγός» του κολοσσού για την διαδοχή του
«Νομίζω ότι όταν δεν μπορώ να φορέσω τη φανέλα και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, θα πρέπει να φύγω», ανέφερε ο CEO της JP Morgan
Γιατί «πικρίζει» το κακάο - Η νέα απειλή που θα αυξήσει την τιμή της σοκολάτας
Σε αναβρασμό παραγωγοί και καταναλωτές
Μειώνουν οι καταναλωτές τις δαπάνες τους; Εξαρτάται από ποιον CEO θα ρωτήσεις
Εταιρείες όπως η PepsiCo, μιλούν για έναν αδύναμο καταναλωτή χαμηλού εισοδήματος, ενώ η Delta Air Lines και η Chipotle Mexican Grill για πελάτες υψηλότερου εισοδήματος
Μια Ιαπωνία σε θέσεις εργασίας έχει ανάγκη η Ινδία
Τι προβλέπει η μελέτη της Natixis SA
Κάντο όπως ο Αρμάνι - Τα σχέδια και οι αντιθέσεις της Prada
Η Prada αποφάσισε να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή της στην Ασία - Ερωτηματικό για εξαγορές