Σε επέκταση του δικτύου της προχωρά η Levi’s® σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, ανοίγοντας δύο νέα καταστήματα σε κομβικά και πολυτελή εμπορικά σημεία της Αθήνας με υψηλή επισκεψιμότητα.
Το πρώτο κατάστημα, το οποίο φιλοξενείται σε ένα χώρο 350 τ.μ. δύο επιπέδων , άνοιξε στις 15 Απριλίου στη περιοχή της Κηφισιάς/Νέας Ερυθραίας ενώ το δεύτερο – 270 τ.μ. σε δύο επίπεδα – αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του το Μάιο στη Γλυφάδα.
Λιανεμπόριο: Διάσημα brands αλλάζουν χέρια – Nike, L’οreal και Levi’s αποκτούν «δεύτερη» ευκαιρία
Η Diana Dimitian, SVP Managing Director South Europe, North Africa Levi Strauss & Co μεταξύ άλλων δήλωσε: «Αυτό σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για τη Levi’s® στην Ελλάδα και είμαστε υπερήφανοι που το ανοίγουμε μαζί με τον συνεργάτη μας, Όμιλο Φάις. Τα νέα κεντρικά καταστήματα Levi’s® στη Κηφισιά και τη Γλυφάδα θα αποτελέσουν σημαντικές προσθήκες στα υπάρχοντα κανάλια μας και ένα κρίσιμο βήμα για την προώθηση της στρατηγικής μας που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή στην αγορά».
Η Levi’s® είναι ήδη ενεργή στην Ελλάδα με outlet καταστήματα και πολλαπλά σημεία πώλησης που λειτουργούν από πολυεθνικούς συνεργάτες χονδρικής πώλησης.
Τα δύο νέα καταστήματα θα επεκτείνουν και θα συμπληρώσουν τα υπάρχοντα κανάλια διανομής της Levi’s®, προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές στους εγχώριους καταναλωτές. Τα καταστήματα υποβλήθηκαν σε πλήρη ανακαίνιση, σύμφωνα με την εμπειρία λιανικής Levi’s® Indigo. Το “Indigo” είναι το πιο πρόσφατο design concept των καταστημάτων της Levi’s®, ενισχύοντας την βέλτιστη έκφραση του brand.
Η διαχείριση από τον όμιλο Φάις
Η διαχείριση των δύο καταστημάτων θα γίνεται από τον Όμιλο Φάις. Η εκτεταμένη γνώση της ελληνικής αγοράς και η πολυετής εμπειρία του Ομίλου στη λιανική λειτουργία για λογαριασμό κορυφαίων διεθνών εμπορικών σημάτων, αποτελούν στοιχεία νευραλγικής σημασίας για την εμπορική επιτυχία των νέων καταστημάτων. Η στρατηγική συνεργασία της Levi’s® με τον Όμιλο Φάις θα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη δεδομένης της εμπειρίας του brand στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με αξιόπιστους συνεργάτες, προκειμένου να προσφέρουν μια συνεπή και υψηλής ποιότητας εμπειρία στους καταναλωτές σε όλο το στόλο των καταστημάτων DTC της Νότιας Ευρώπης.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας