Αντίστροφη μέτρηση για να ανοίξει η πλατφόρμα του Κοινωνικού Τουρισμού για τη σεζόν 2024-2025.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει εντός Μαΐου, με τις αιτήσεις να αναμένονται να ξεκινήσουν εντός των προσεχών εβδομάδων.

Κοινωνικός Τουρισμός: Πιο δημοφιλής προορισμός για διακοπές τα… Νότια Προάστια

Επισημαίνεται ότι οι δικαιούχοι του 2023 με ανενεργές επιταγές, μπορούν να τις ενεργοποιήσουν έως και τις 30 Ιουνίου.

Στην περίπτωση που κάποιος δικαιούχος δεν ενεργοποιήσει το voucher τότε προβλέπεται ποινή αποκλεισμού δύο ετών από τη συμμετοχή στις κληρώσεις του προγράμματος.

Από 6 έως 12 διανυκτερεύσεις δωρεάν

Οι δικαιούχοι και ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε κατάλυμα που επιλέγουν από το Μητρώο Παρόχων.

Ειδικά για καταλύματα σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις δωρεάν, ενώ στα καταλύματα Ρόδου, Β. Εύβοιας, Έβρου και Σάμου, μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις δωρεάν.

Εκτός από την διαμονή σε τουριστικά καταλύματα επιδοτούνται και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25% και των πολυτέκνων σε 20%. Για ΑμεΑ τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Μέχρι στιγμής συνολικά 8.575 επιταγές Κοινωνικού Τουρισμού ενεργοποιήθηκαν σε τουριστικά καταλύματα της χώρας στο διάστημα 1-30 Απριλίου 2024.

Ως δημοφιλέστερος προορισμός αναδείχτηκε ο Νότιος Τομέας Αθηνών, ενώ ακολουθούν η Εύβοια και τα Ιωάννινα.

Ενδεικτικά, οι 10 περιφερειακές ενότητες με τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργοποιημένων επιταγών τον περασμένο μήνα είναι:

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott