Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street τα κέρδη και τα έσοδα που δημοσίευσε στα αποτελέσματα του α΄τριμήνου η PepsiCo ενισχύοντας τις προοπτικές της για το 2023.
Η εταιρεία αναψυκτικών ανέφερε τα ακόλουθα αποτελέσματα σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας της Refinitiv: Κέρδη ανά μετοχή 1,50 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι εκτίμησης για 1,39 δολάρια και έσοδα 17,85 δισ. δολάρια έναντι εκτίμησης για 17,22 δισ.
Συγκεκριμένα, στο α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η PepsiCo ανέφερε καθαρά κέρδη 1,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 1,40 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 4,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 3,06 δολαρίων ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο.
Pepsi: Η δικαστική διαμάχη που έγραψε ιστορία
Αύξηση πωλήσεων
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 17,85 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα, που δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των εξαγορών και των εκποιήσεων, αυξήθηκαν κατά 14,3%.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% στον κλάδο των ποτών, ενώ μειώθηκε κατά 3% στον κλάδο των τροφίμων. Συνολικά, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 2% σε όλες τις κατηγορίες, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 16% συνολικά.
Η Frito-Lay North America ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 16%, τροφοδοτούμενη από τα κέρδη του μεριδίου αγοράς και τη διψήφια αύξηση των καθαρών εσόδων σε βασικές μάρκες όπως η Lay’s, η Doritos και η Cheetos, καθώς και επωνυμίες όπως η Sun Chips και η PopCorners.
Τα οργανικά κέρδη της PepsiCo Beverages North America αυξήθηκαν κατά 12%, με την Pepsi να έχει διψήφια αύξηση καθαρών κερδών και μάρκες όπως η Gatorade και η Aquafina να προσφέρουν υψηλή μονοψήφια αύξηση καθαρών κερδώ.
Η εταιρεία αναμένει τα οργανικά κέρδη της συνολικά για το 2023 να αυξηθούν κατά 8%, από 6%.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία έθεσε επίσης ως στόχο της να σχεδιάσει το 100% των συσκευασιών της ώστε να μπορούν να ανακυκλωθούν, να κομποστοποιηθούν, να βιοαποδομηθούν ή να επαναχρησιμοποιηθούν έως το 2025.
«Αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν είναι εύκολα, αλλά αυτό που θα σας έλεγα είναι ότι είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε αυτό», έχει δηλώσει ο CEO της PepsiCo Foods North America, Steven Williams.
Latest News
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές