Το ποσό ρεκόρ των 22,9 δισ. δολαρίων αναμένεται να ξοδέψουν φέτος οι Αμερικανοί για τον εορτασμό της Ημέρας του Πατέρα (που τιμάται σήμερα 18 Ιουνίου), σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής ( NRF ) και την Prosper Insights & Analytics.
Οι συνολικές αναμενόμενες δαπάνες για τον εορτασμό είναι αυξημένες από τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια του περασμένου έτους και ξεπερνούν το προηγούμενο ρεκόρ των 20,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων που καταγράφηκε το 2021. Κι όλα αυτά εξαιτίας του πληθωρισμού…
«Η Ημέρα του Πατέρα παραμένει μια σημαντική ευκαιρία για τους Αμερικανούς να τιμήσουν τους σημαντικούς άντρες στη ζωή τους», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NRF Μάθιου Σέι. «Οι καταναλωτές σχεδιάζουν να γιορτάσουν δυναμικά τις διακοπές φέτος και οι έμποροι λιανικής είναι έτοιμοι να βοηθήσουν να γίνουν ξεχωριστές».
Τα τρία τέταρτα των καταναλωτών σχεδιάζουν να γιορτάσουν φέτος την Ημέρα του Πατέρα. Οι καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν ένα ρεκόρ 196,23 δολ. κατά μέσο όρο, από 171,79 δολ. πέρυσι και ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 174,10 δολ. του 2021.
Πού οφείλεται η αύξηση
Σύμφωνα με την NRF τα υψηλά ρεκόρ τόσο για τη συλλογική όσο και για τη μέση δαπάνη οφείλονται κυρίως στην αύξηση του ποσοστού των καταναλωτών που αγοράζουν ρούχα, ηλεκτρονικά είδη, προσωπική φροντίδα και ειδικές εξόδους και το ποσό που ξοδεύουν σε αυτές τις κατηγορίες.
Οι μισοί από αυτούς που τιμούν αυτή την ημέρα σχεδιάζουν να αγοράσουν κάτι για τον πατέρα ή τον πατριό τους, και ακολουθούν δώρα για τον σύζυγο (27%), τον γιο (11%), τον αδελφό (9%), έναν φίλο (8%) ή τον παππού (7%).
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα πιο δημοφιλή δώρα για την Ημέρα του Πατέρα είναι οι ευχετήριες κάρτες, αγορασμένες κατά 61%. Άλλα κορυφαία δώρα περιλαμβάνουν ρούχα (55%), μια ειδική έξοδο όπως δείπνο ή brunch (52%), δωροκάρτες (48%) και είδη προσωπικής περιποίησης (32%).
«Αυτοί που ξοδεύουν περισσότερα αυτήν την Ημέρα του Πατέρα είναι καταναλωτές ηλικίας 35-44 ετών που αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερο από άλλους καταναλωτές κατά σχεδόν 100 δολάρια», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικής της Prosper, Phil Rist. «Οι ηλικίες 45-54 σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους περισσότερο, ξοδεύοντας 57,04 δολ. περισσότερα από ό,τι σχεδίαζαν πέρυσι».
Μέσω διαδικτύου
Επίσης, το διαδίκτυο παραμένει η βασική πηγή των αγορών, με 43% να ψωνίζει μέσω Διαδικτύου, από 40% πέρυσι. Ακολουθεί το 38% που ψωνίζει από πολυκαταστήματα, από 34% πέρυσι. Άλλοι δημοφιλείς προορισμοί είναι τα εκπτωτικά καταστήματα (24%) και τα εξειδικευμένα καταστήματα (22%).
Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) όσων γιορτάζουν για την Ημέρα του Πατέρα σχεδιάζουν να δώσουν ένα «δώρο εμπειρίας», όπως εισιτήρια για μια αθλητική εκδήλωση ή συναυλία. Αυτό είναι αυξημένο από 25% πέρυσι και είναι το υψηλότερο από τότε που η NRF άρχισε να κάνει αυτήν την ερώτηση το 2016. Επίσης, το 42% ενδιαφέρεται να δώσει ένα κουτί συνδρομής προϊόντος, από 37% πέρυσι.
Οι αγοραστές εξακολουθούν να αγοράζουν παρά τις υψηλότερες τιμές. Οι καταναλωτικές δαπάνες, προσαρμοσμένες στον πληθωρισμό, αυξήθηκαν κατά 0,5% τον Μάιο, το υψηλότερο από την αρχή του 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ.
Latest News
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές
Μέσα σε 9 χρόνια «εξαφανίστηκαν» 6.000 τραπεζικά καταστήματα στη Βρετανία
Μέχρι το τέλος του 2024 έχουν προγραμματιστεί άλλα 200 κλεισίματα
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Volkswagen και Renault βάζουν τέλος στη συνεργασία για ηλεκτρικά αυτοκινητα
Οι συνομιλίες των δύο εταιριεών είχαν ως στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του αυτοκινήτου Twingo