Έως και τα 10 εκατομμύρια αναμένεται να φτάσει φέτος ο αριθμός των τουριστών στην Αλβανία, καθώς οι επισκέπτες επιλέγουν τις εκπληκτικές παραλίες της σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος.
Η τάση είναι εμφανής από τις αρχές της άνοιξης και οι ταξιδιωτικά πρακτορεία αναμένουν ότι οι επισκέπτες θα φτάνουν σε αριθμό ρεκόρ.
Ο επικεφαλής της Ένωσης Tour Operators στους Αγίους Σαράντα, Arben Cipa, έχει παρατηρήσει σημαντική αύξηση, καθώς και ποικιλία επισκεπτών.
Αλβανία: Στα ύψη οι γεωγραφικές ανισότητες στο βιοτικό επίπεδο
«Νομίζω ότι φέτος μπορεί να φτάσουμε ακόμη και το 200 τοις εκατό [του πελατολογίου] σε σύγκριση με πέρυσι».
Η Flora Xhamani Baba, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Travel Magazine Balkan, συμφωνεί και λέει ότι υπήρξε μια σταθερή αύξηση.
«Υπάρχει μια προοδευτική αύξηση περίπου 20-30 τοις εκατό κάθε χρόνο. Άρα, ο αριθμός των τουριστών είναι 30 τοις εκατό μεγαλύτερος κάθε χρόνο, και αναμφίβολα, φέτος θα είναι και μεγαλύτερος», λέει στο EuroNews.
Γιατί η Αλβανία γίνεται τόσο δημοφιλής;
Οι τουρίστες προσελκύονται από τη φυσική ομορφιά της Αλβανίας, τις προσιτές τιμές και τη φιλόξενη φύση των Αλβανών.
Το μέσο κόστος των υπηρεσιών πλήρους διατροφής στο ξενοδοχείο για μια ημέρα διαμονής κυμαίνεται από 30 έως 300 ευρώ και για αυτούς τους λόγους, οι τουρίστες που επισκέπτονται την Αλβανία λένε ότι είναι πιθανό να επιστρέψουν ξανά.
Ένας Ολλανδός τουρίστας είπε: «Έχουμε καλό φαγητό εδώ, ο ήλιος λάμπει, η θάλασσα είναι όμορφη, όλα είναι καλά. Για εμάς είναι πραγματικά φθηνό και είναι όμορφο και όχι με πολύ κόσμο».
Άλλοι επισκέπτες συμφωνούν. «Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στην Αλβανία είναι οι άνθρωποι», εξήγησε ένας Γερμανός τουρίστας. «Οι άνθρωποι είναι πραγματικά πολύ ωραίοι. Όπου κι αν πάμε οι άνθρωποι σταματούν και ρωτούν αν χρειαζόμαστε βοήθεια».
Ένας άλλος το περιέγραψε ως «πραγματικά όμορφο» μέρος. Όταν ρωτήθηκαν αν θα επέστρεφαν, απάντησαν: «Θα επιστρέψω πολλές φορές».
Η Αλβανία είχε 7,5 εκατομμύρια τουρίστες το 2022, αλλά το Ινστιτούτο Στατιστικής της Αλβανίας αναφέρει ότι από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, υπήρχαν 3,54 εκατομμύρια επισκέπτες, που αντιπροσωπεύει αύξηση 35 τοις εκατό.
Το Υπουργείο Τουρισμού, στις προβλέψεις του για το 2023, αναφέρει ότι στόχος είναι να φιλοξενήσει περίπου 10 εκατομμύρια τουρίστες.
Latest News
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες
Μάχη τραπεζικών μνηστήρων στα Βαλκάνια για την Addiko Bank
Η μάχη για τη συγχώνευση τραπεζών στα Βαλκάνια αναταράσσεται από την προσφορά της σλοβενικής NLB
Το ΔΝΤ καλεί Κίνα και ΗΠΑ να λύσουν τις εμπορικές διαφορές
Οι εμπορικοί περιορισμοί «μπορούν να στρεβλώσουν το εμπόριο και τις επενδύσεις, να κατακερματίσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και να προκαλέσουν αντίποινα», είπε η εκπρόσωπος του Ταμείου
Η Goldman διαχειριστής των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ύψους 43 δισ. της UPS
Τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στις ΗΠΑ είναι μια δεξαμενή 2,5 τρισ. δολαρίων
Αναδιάρθρωση με 4.000 απολύσεις στην Toshiba
Η αναδιάρθρωση αφορά έως και το 6% του εργατικού δυναμικού της Toshiba στην Ιαπωνία
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays