Περισσεύουν διεθνώς αλλά και στη χώρα μας, τα αρνητικά δημοσιεύματα σχετικά με την τιμές και την ακρίβεια στη Μύκονο το τελευταίο διάστημα. Όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι δικαίως διεκδικεί τον τίτλο του απόλυτου τουριστικού premium προορισμού, αφού μπορεί η ακρίβεια στο νησί να χτυπάει “κόκκινο” είτε αφορά ξενοδοχεία είτε την εστίαση αλλά παρ΄ όλα αυτά το 90% των επισκεπτών της δηλώνουν ικανοποιημένοι.

Μύκονος: Νέα καταγγελία για εξωφρενικές τιμές – «Μπορούσες να αγοράσεις χρυσό με την τιμή του ψαριού»

Έρευνα

Τα δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη Σαιν Τροπέ,  Ίμπιζα και η Σαρδηνία, είναι αποκαλυπτικά.

Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης (GRI®) καθώς και οι επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων, υπολογίζεται από την ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων. Ο δείκτης αυτός υπολογίζεται για κάθε ξενοδοχείο, μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Δείκτες άνω του 80% δηλώνουν θετική εμπειρία. Oι δείκτες είναι ποιοτικοί και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της εξέλιξης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Tα στοιχεία που παρουσιάζονται βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.

Στην κορυφή

Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί πάλι στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δυο δημοφιλών ελληνικών νησιών.

Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σαιν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87%, η Σαρδηνία και η Ίμπιζα ακολουθούν με 86% αντίστοιχα.

Ποιότητα – τιμή

Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σαιντ Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.

Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σαιντ Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.

Εξυπηρέτηση

Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σαιντ Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88% αντίστοιχα.

Στην κατηγορία της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σαιντ Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.

Τοποθεσία

Στην κατηγορία της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 95% και ακολουθεί η Σαντορίνη με 94%. Έπονται το Σαιντ Τροπέ με 93% και η Σαρδηνία με 91% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%. Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Σαρδηνία με 80%. Ακολουθούν χαμηλότερα η Ίμπιζα με 79% και η Σαντορίνη με 69%.

Οι διακρίσεις της Μυκόνου και της Σαντορίνης δεν είναι μόνο φετινές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν  Σαιν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός