Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Mattel ψάχνει το κατάλληλο άτομο για να παίξει Uno αντί αμοιβής.
Και δεν θα πληρώνεται ό,τι και ό,τι, αλλά θα παίρνει 277 δολάρια (περίπου 251 ευρώ) την ώρα ή 4.444 δολάρια (4.026 ευρώ) την εβδομάδα για τέσσερις εβδομάδες.
Η πολυτάραχη ζωή της «μαμάς» της Barbie
Η εταιρεία παιχνιδιών προσλαμβάνει κάποιον για να προωθήσει την κυκλοφορία του νέου της παιχνιδιού, Uno Quatro.
Το άτομο που θα επιλεγεί θα πρέπει να παίζει για ένα μήνα Quatro με αγνώστους στη Νέα Υόρκη και να δημιουργεί περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το νέο παιχνίδι.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Από τις 13 Σεπτεμβρίου, ο «επαγγελματίας» παίκτης του Uno θα διδάσκει το κοινό να παίζουν το παιχνίδι και θα συμμετέχει σε livestreams και συνεντεύξεις.
Οποιοσδήποτε πολίτης των ΗΠΑ άνω των 18 ετών μπορεί να υποβάλει αίτηση, αρκεί να πληροί τις απαιτήσεις εργασίας, δηλαδή να μπορεί να κάθεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και να μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα για το στήσιμο του παιχνιδιού.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια θέση στον απόλυτο παίκτη του Uno για να βοηθήσει να παρουσιάσουμε το ολοκαίνουργιο παιχνίδι μας, το Uno Quatro, στον κόσμο», δήλωσε ο Ray Adler, παγκόσμιος επικεφαλής των παιχνιδιών της Mattel.
Ο λόγος πίσω από την καμπάνια
Το Uno Quatro «παντρεύει» το γνωστό σε όλους μας Uno με το Σκορ 4: παίζεται με πλακίδια αντί για κάρτες και πέρα από τους κλασικούς συνδυασμούς με αριθμούς και χρώματα, το παιχνίδι λαμβάνει άλλη διάσταση καθώς οι πόντοι σκοράρονται και αν έχετε τέσσερα πλακίδια στη σειρά.
Πολλές είναι οι εταιρείες, όπως η Mattel, που χρησιμοποιούν τέτοια επικοινωνιακά τρικ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν τον κόσμο να μιλάει για το νέο τους προϊόν.
«Αυτό αντικατοπτρίζει πραγματικά την κατάσταση του μάρκετινγκ σήμερα… το ερώτημα είναι πώς μπορείς να κάνεις τους ανθρώπους να ασχοληθούν και να ενδιαφερθούν για μια μάρκα που υπάρχει εδώ και 50 χρόνια. Για πολλές μάρκες το TikTok είναι το κλειδί», σχολιάζει ο Τιμ Κάλκινς, καθηγητής μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Kellogg του Πανεπιστημίου Northwestern.
Πράγματι, η Μattel δέχεται τις αιτήσεις για τη θέση αυτή με βιντεάκια μέσω TikTok, με την προθεσμία να λήγει στις 10 Αυγούστου.
«Υποψιάζομαι ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σκεφτεί το Uno εδώ και πολύ καιρό… Kαι ξαφνικά το βλέπεις αυτό στο TikTok και τώρα ενδιαφέρεσαι ξανά γι’ αυτό», λέει ο Κάλκινς.
Πηγή: in.gr
Latest News
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.
Εργασία από το σπίτι για τον Πάουελ - Βρέθηκε θετικός σε Covid
Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Fed
Ο «νονός» της AI προειδοποιεί για απειλές σε επίπεδο «εξαφάνισης του ανθρώπου» από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί η στρατιωτική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης τον ανησυχεί
Εβδομάδα κρας τεστ για την παγκόσμια οικονομία - Τα μάκρο κρίνουν τις αποφάσεις για τα επιτόκια
Συνάντηση των υπουργών της G7 στην Ιταλία
Το φιλανθρωπικό στοίχημα της Μελίντα - Η «λευκή επιταγή» των 12,5 δισ.
Τρία χρόνια μετά το διαζύγιο με τον Μπιλ Γκέιτς ακολουθεί ανεξάρτητη πορεία
Assets ευρωπαϊκών τραπεζών 700 εκατ. ευρώ κατάσχει η Μόσχα
Δικαστήρια δικαιώνει την Gazprom μετά από προσφυγή θυγατρικής της
Η startup που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μειώσει τα απόβλητα
Η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για το 26% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
ΗΠΑ-ΚΙΝΑ: Εφοδιαστικές αλυσίδες σε νέες αναταράξεις
Αυξάνονται οι φόβοι στις παγκόσμιες αγορές μετά την επιβολή νέων δασμών από την αμερικανική κυβέρνηση στις κινεζικές εισαγωγές