Η Lamborghini κεφαλαιοποιεί τη ζήτηση για χλιδή στη Νότια Κορέα, με τις πωλήσεις των εμβληματικών σπορ αυτοκινήτων της να είναι έτοιμες να ξεπεράσουν το περσινό ρεκόρ.
«Η αγορά της Κορέας αναπτύσσεται πολύ γρήγορα», δήλωσε ο Φραντσέσκο Σκαρνταόνι, περιφερειακός διευθυντής για τις επιχειρήσεις της Lamborghini στην Ασία-Ειρηνικό, σε μια εκδήλωση για την 60η επέτειο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Κατά τη διάρκεια της τετραήμερης εκδήλωσης στο Gangnam, μια εύπορη περιοχή της Σεούλ, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τα τέσσερα «ιστορικά μοντέλα» της για δημόσια προβολή, συμπεριλαμβανομένων των Diablo και Countach.
To κυκλοφοριακό χάος που φράζει δρόμους σε πολλές πόλεις της Κορέας δεν έχει επιβραδύνει το ενδιαφέρον για σπορ αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας σύμφωνα με το Bloomberg.
«Στους Κορεάτες πελάτες αρέσει η Lamborghini γιατ ίτα αυτοκίνητα αντικατοπτρίζουν το γούστο, τη μόδα, τη διάθεσή τους, το στυλ τους», είπε. «Η περσινή χρονιά ήταν πραγματικά ανθηρή, όχι μόνο για το σούπερ σπορ αυτοκίνητο, αλλά και για αυτό που ονομάζουμε κατηγορία σούπερ SUV», τόνισε.
Οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες και οι ακριβές επώνυμες φίρμες αυξάνουν την παρουσία τους στη Νότια Κορέα, όπου η κατά κεφαλήν δαπάνη πολυτελείας ήταν η υψηλότερη στον κόσμο το 2022. Η Louis Vuitton και η Gucci πραγματοποίησαν επιδείξεις μόδας στη Σεούλ μετά την άρση των περιορισμών για την Covid-19, ενώ η Ferrari φιλοξένησε την πρώτη της ασιατική έκθεση αυτοκινήτου στην πόλη. Εν τω μεταξύ, η Mercedes-Benz Group ανακοίνωσε τα σχέδιά της για δύο νέα premium αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα το 2023.
Η Lamborghini, θυγατρική της Volkswagen, πούλησε 403 αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα το 2022, καθιστώντας την, την όγδοη μεγαλύτερη αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με νέα στοιχεία από την Ένωση Εισαγωγέων & Διανομέων Αυτοκινήτων της Κορέας. Είναι σε καλό δρόμο για να σημειώσει άλλο ένα ρεκόρ φέτος, με τα 267 από τα σπορ αυτοκίνητα που πουλήθηκαν μέχρι το τέλος Αυγούστου, αύξηση 19% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Ενώ ο Σκαρνταόνι βλέπει μια «επιβράδυνση» στην κορεατική οικονομία με αυξανόμενα επιτόκια που μπορεί να βλάψουν τη ζήτηση για αυτοκίνητα στη χώρα, προέβλεψε ακόμα μια ισχυρή χρονιά στην ασιατική χώρα.
«Με τις τρέχουσες παραγγελίες για το χαρτοφυλάκιο που έχουμε, μπορούμε να δούμε ένα τέλος έτους με εκπληκτικά αποτελέσματα», είπε.
Latest News
Καμπανάκι Κίνας προς ΗΠΑ για την αύξηση των αμερικανικών δασμών
Το Πεκίνο ζητεί από την Ουάσινγκτον να «διορθώσει αμέσως τα λάθη της και να ακυρώσει την αύξηση των τελωνειακών δασμών απέναντι στην Κίνα»
Πράσινο φως ΕΕ για χρηματοδότηση της Ουκρανίας - 50 δισ. ευρώ έως το 2027
Το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων που έχει υποβάλει το Κίεβο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθορίζει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα που θα πρέπει να τηρήσουν οι ουκρανικές αρχές
«Οι ΗΠΑ μας κάνουν μπούλινγκ» - Τι απαντά η Κίνα για την «πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα»
Ο Γουάνγκ υποστήριξε ότι η ηγετική θέση της Κίνας σε αυτούς τους τομείς είναι αποτέλεσμα των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της δυναμικής αγοράς της
Υψηλότερα από το αναμενόμενο ο αμερικανικός πληθωρισμός χονδρικής
Oι επενδυτές αναλύουν τα επιμέρους στοιχεία για να σχηματίσουν εικόνα για την πορεία της νομισματικής πολιτικής
Mέσα απο το δίκτυο της Stellantis οι πωλήσεις της κινεζικής Leapmotor
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Leapmotor θα πωλούνται απο το Σεπτέμβριο μέσω του δικτύου της Stellantis στις ευρωπαϊκές χώρες
Anglo American: Επιχείρηση «διάσπαση» για να πολεμήσει την προσφορά της BHP
Η Anglo American παρουσίασε σχέδια για μια πιθανή διάσπαση του ομίλου μέσω πώλησης των δραστηριοτήτων της
Ελεύθερο εμπόριο τέλος - Δασμοί έως 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά ΙΧ από ΗΠΑ
Τα νέα μέτρα επηρεάζουν κινεζικά εισαγόμενα αγαθά αξίας 18 δισ. δολαρίων
Ο χαλκός... λάμπει σαν χρυσός - Τι τροφοδοτεί το ράλι σε επίπεδα άνω των 10.000 δολ.
Στο υψηλότερο επίπεδο από το 2022 κινείται ο χαλκός με τον τόνο να ξεπερνά τα 10.200 δολάρια
Η Uber επενδύει στην Delivery Ηero μέσω... foodpanda - Τι προβλέπει το deal των 1,25 δισ.
Οι όμιλοι παράδοσης τροφίμων έχουν διαθέσει δισεκατομμύρια για να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση την τελευταία 10ετία
Τέλος η Μελίντα, από το Bill & Melinda Gates Foundation
Ξεκινά το δικό της φιλανθρωπικό ίδρυμα