Τα ελαστικά που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκούν 10.000 χιλιόμετρα λιγότερο σε σχέση με τα αντίστοιχα ελαστικά που χρησιμοποιούνται στα συμβατικά αυτοκίνητα, παράγοντας που αυξάνει το κόστος τους.
Αυτά ήταν τα ευρήματα της έρευνας που βασίστηκαν σε δεδομένα από την διαχείριση συντήρησης οχημάτων της εταιρείας epyx, η οποία διαχειρίζεται στόλους αυτοκινήτων και φορτηγών άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων οχημάτων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η πρώτη αλλαγή ελαστικών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματοποιείται κατά μέσο όρο στα 28.776 χλμ. και αυτή γίνεται κατά μέσο όρο στις 551 ημέρες σε σύγκριση με 38.936 χλμ. και τις 670 ημέρες που πραγματοποιούνται στα συμβατικά αυτοκίνητα.
Απρόσιτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω… μπαταριών
Πού οφείλεται το μεγαλύτερο κόστος
Το κόστος της συχνότερης αντικατάστασης ελαστικών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις υψηλότερες επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και στο μεγαλύτερο βάρος, παράγοντες που αυξάνουν την φθορά των ελαστικών. Για να μειωθεί η γρήγορη φθορά των ελαστικών, να αντέξουν τις μεγάλες πιέσεις και το μεγάλο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λόγω των μπαταριών, τα τοιχώματα των ελαστικών έχουν μεγαλύτερη ενίσχυση. Είναι διαφορετική και η γόμα. Αυτή η επιπλέον ενίσχυση και η ποιότητα αυξάνει και το κόστος. Επίσης χρησιμοποιείται ειδική τεχνική επικόλλησης των ελαστικών για να μειωθεί ο θόρυβος και για να υπάρχει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Ορισμένα ελαστικά EV μπορεί να έχουν ακόμη και μειωμένο βάθος πέλματος, το οποίο θα επηρεάσει επίσης τον κύκλο αντικατάστασής τους.
Τα δεδομένα των στοιχείων της μελέτης έδειξαν ότι το μέσο ελαστικό αντικατάστασης που τοποθετήθηκε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν 19 ίντσες, με το ένα ελαστικό να κοστίζει περίπου 240 ευρώ, ενώ τα αντίστοιχα ελαστικά για τα συμβατικά αυτοκίνητα ήταν 17 ιντσών και στοιχίζει το ένα ελαστικό κατά μέσο όρο γύρω στα 150 ευρώ.
Ωστόσο τα αποτελέσματα της μελέτης έχουν περιθώρια απόκλισης, καθώς τα συμβατικά αυτοκίνητα στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ήταν μικρότερα από τα ηλεκτρικά, που συνήθως είναι μεγαλύτερα, ψηλότερα και βαρύτερα.
Latest News
Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ: Πληρωμή 5,68 εκατ. ευρώ σε 1.686 δικαιούχους
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει την επιδότηση σε 7.772 δικαιούχους
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αθήνα - Τι είπε ο Σταϊκούρας
140 ηλεκτρικά λεωφορεία έχουν ενσωματωθεί στο συγκοινωνιακό έργο
Τουρκία: Συμφωνία 1 δισ. δολ. με την Παγκόσμια Τράπεζα για τις ΑΠΕ
Τι προβλέπει το πρόγραμμα
Χατζηδάκης: Ταμείο Ανάκαμψης ΙΙ, για να στηριχθούν οι πράσινες πολιτικές
Η τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών στο Ετήσιο Οικονομικό Φόρουμ των Βρυξελλών
H Honda.. αντεπιτίθεται - Διπλασιάζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 64 δισ. δολάρια σε ηλεκτροκίνηση και software
Μέγα - αιολικό πάρκο 10 GW στην Αίγυπτο από κοινοπραξία με την Masdar
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αιολικά πάρκα στον κόσμο - Θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 23,8 εκατομμύρια τόνους ετησίως
Ηλεκτρικά Ι.Χ.: Από το γκάζι στο… χειρόφρενο
Τα 3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
Η ΕΕ μείωσε τις εκπομπές θερμοκηπίου, αλλά η Ελλάδα στην 5άδα κρατών που τις αύξησαν
Ποιες χώρες της ΕΕ κατάφεραν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου αυξάνοντας ταυτόχρονα το ΑΕΠ τους
Νέα κίνητρα για την ενεργειακή απόδοση των βιομηχανιών
Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 176,75 εκατ. ευρώ, θα παραμείνει ανοικτό για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού