«Οι πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές έφεραν στο προσκήνιο, με τον πλέον οδυνηρό τρόπο, τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης και την ανάγκη δημιουργίας μιας νέας γενιάς ανθεκτικών έργων υποδομής» αναφέρει δε ανάρτηση του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας. Προσθέτει πως «από την πρώτη στιγμή σπεύσαμε δίπλα στους πολίτες, κάναμε μια πρώτη καταγραφή των προβλημάτων και των ζημιών και ξεκινήσαμε άμεσα τις προσπάθειες για την αποκατάσταση των οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων, καθώς και των υποδομών συνολικά».
Σταϊκούρας: Δέκα πρωτοβουλίες που καθιστούν την Ελλάδα «παίκτη» θετικής μνημόνευσης
Ο υπουργός συνεχίζει επισημαίνοντας: «Με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες όπου διασφαλίσαμε την ευελιξία άντλησης πόρων ύψους €600 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τον σκοπό αυτό.
Για την επίσπευση των αναγκαίων κατασκευών έχουμε αναλάβει πλέον, ως Υπουργείο, τον σχεδιασμό και την άμεση εκτέλεση έργων που δεν ανήκαν μέχρι σήμερα στην αρμοδιότητά μας.
Αναλαμβάνουμε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας, με σκοπό την υλοποίηση σημαντικών αντιπλημμυρικών έργων.
Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα που κάνει επιτακτική την ανάγκη ευρύτερης αναθεώρησης και επανασχεδιασμού. Ταυτόχρονα, μένουμε πιστοί στις στρατηγικές μας προτεραιότητες. Προχωράμε βήμα – βήμα στην αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιώντας, παράλληλα, μικρά και μεγάλα έργα και αναβαθμίζοντας τις μεταφορές συνολικά.
Ενδεικτικά: Καταφέραμε την ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ του οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» και την υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση και βελτίωση του Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής. Εγκαινιάσαμε το νέο πρότυπο, βιοκλιματικό κτίριο του 3ου Γυμνασίου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.
Προχωράμε τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τη Βελτίωση της 9ης Εθνικής Οδού (Τμήμα παράκαμψη Γιάλοβα, Π.Ε. Μεσσηνίας).
Στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στη Βαρκελώνη αναδείξαμε την ενίσχυση του ρόλου της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.
Οι τρεις τελευταίες εβδομάδες μπορεί να άλλαξαν τα δεδομένα, αλλά όχι τη συνολική στρατηγική στόχευση που θέσαμε πριν από τρεις μήνες, όταν αναλάβαμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συνεχίζουμε το έργο μας με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, για τη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και “πράσινων” υποδομών και μεταφορών, που διασφαλίζουν υψηλή και διατηρήσιμη ανάπτυξη για τη χώρα και βελτιώνουν την ποιότητας ζωής και την καθημερινότητα των πολιτών».
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα