Το προσωρινό λουκέτο αργά ή γρήγορα θα ερχόταν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ.
ΟΑΚΑ: Κρίσιμα ερωτήματα μετά το λουκέτο – Πότε ξεκίνησε το πρόβλημα
Η σοβαρότητα της κατάστασης όπως προέκυψε από τα ευρήματα για τη στατική επάρκεια των στεγάστρων έφερε πιο γρήγορα την απόφαση για κλείσιμο.
Η ανακαίνιση
Το κλείσιμο των εγκαταστάσεων, όπως προαναφέρθηκε, θα ερχόταν.
Κι αυτό γιατί το έργο «Ανακαίνιση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών» ύψους 56,4 εκ. ευρώ που έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, προϋποθέτει την παύση των δραστηριοτήτων προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες επισκευής και συντήρησης ή και αντικατάστασης τμημάτων των εγκαταστάσεων.
Η επαναλειτουργία
Σύμφωνα με όσα έχει δεσμευτεί η ελληνική κυβέρνηση απέναντι στην Ευρ. Επιτροπή το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου του 2024.
Και ανάλογα με τα υπό-έργα που προβλέπονται έχουν προσδιοριστεί συγκεκριμένα χρονικά ορόσημα.
Αναλυτικά το έργο ανακαίνισης του ΟΑΚΑ περιλαμβάνει:
- Την «Εκτεταμένη Επιθεώρηση των Μεταλλικών Κατασκευών και των Πολυκαρβονικών των Στεγάστρων Εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ» ύψους 2,5 εκ. ευρώ. Η ημερομηνία ολοκλήρωσης της σύμβασης ήταν η 1η Απριλίου του 2023.
- Την «επισκευή, συντήρηση και αντικατάσταση τμημάτων των μεταλλικών κατασκευών και πολυκαρβονικών των στεγάστρων των εγκαταστάσεων» ύψους 14,6 εκ. ευρώ. Για τις βαριές αυτές εργασίες η ημερομηνία ολοκλήρωσης της σύμβασης είναι η 30η Ιουνίου του 2024. Και για την εκτέλεση τους θα έπρεπε να μην είναι ανοιχτές οι εγκαταστάσεις.
- Την «προμελέτη για τις αναγκαίες εργασίες συντήρησης και εργασίες που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας των κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου» ύψους 781.200 ευρώ. Η σχετική σύμβαση έχει ημερομηνία ολοκλήρωσης στις 10 Οκτωβρίου 2022.
- Την «οριστική μελέτη, μελέτη εφαρμογής και εκτέλεση εργασιών συντήρησης και εργασίες που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας των σχετικών κτιριακών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου» ύψους 36 εκ. ευρώ. Οι επίσης αυτές βαριές εργασίες που έχουν να κάνουν με την ενεργειακή αναβάθμιση των εγκαταστάσεων θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου 2024.
- Τη «μελέτη βιώσιμης ανάπτυξης και αξιοποίησης των υφιστάμενων εγκαταστάσεων» ύψους 362.700 ευρώ. Πρόκειται για έργο που είναι σε εξέλιξη αν και θα πρεπε να έχει παραδωθεί στις 31 Μαρτίου 2023.
- Την «εκμίσθωση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης (γήπεδο τένις) με υποχρέωση εκτέλεσης έργου συντήρησης και αναβάθμισης εγκαταστάσεων». Κι εδώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η σύμβαση στις 30 Ιουνίου 2024.
- Την «τεχνική βοήθεια» ύψους 2,1 εκ. ευρώ. Στις 30 Ιουνίου 2024 θα πρέπει να ολοκληρωθεί το έργο.
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα