Την πρώτη επίσημη Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», παρουσία στελεχών των μελών της ένωσης και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε ο θεσμικός ρόλος και το όραμα της ΕΣΕ τόσο για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων, όσο και για την προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αναλύθηκαν καίρια θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, ενώ σημαντική αναφορά έγινε σε προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο.
Κλιματική αλλαγή: Πώς αδειάζει το τραπέζι και το πορτοφόλι μας
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο θεσμικό φορέα του λιανεμπόριου τροφίμων. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».
Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, κ. Απόστολος Πεταλάς, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Οι αξίες της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας στηρίζονται στην υπευθυνότητα, την κοινωνική ευθύνη, τη διαφάνεια, την καινοτομία και την αειφορία. Δρούμε για τη διασφάλιση ενός υγιούς, νόμιμου και ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα του λιανικού και χονδρικού εμπορίου τροφίμων, προστατεύοντας επιχειρήσεις και καταναλωτές. Ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες προκλήσεις και τις νέες απαιτήσεις της εποχής, για προϊόντα και υπηρεσίες που προσδίδουν προστιθέμενη αξία».
Latest News
«Ερμής», η νέα συμμαχία των μικρών σούπερ μάρκετ
Στόχος του νέου σχήματος η αναβάθμιση των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ με υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες
«Χτυπάει» ελαιόλαδο και καλλυντικά ο Νίκος Καραμούζης – Τα σχέδια για την ΕΨΑ
Επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ στην αιωνόβια ΕΨΑ και οι υψηλοί στόχοι - Οι σχέσεις με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τον Απόστολο Ταμβακάκη
Συμφωνία Korinthian Foods με τον Δήμο Κορυδαλλού για την προμήθεια τροφίμων
Το έργο αφορά τα έτη 2024-2025 και έχει στόχο την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
Νέο «χτύπημα» από τον Σκλαβενίτη - Έκλεισε deal στην Ρόδο
Η «είδηση» για την εξαγορά από την οικογένεια Σκλαβενίτη συζητείται ήδη έντονα στο σμαραγδένιο νησί
Από τις Πυραμίδες της Γκίζα μέχρι την Μαδρίτη – Οι νέοι σταθμοί της Coffee Island
Αισιόδοξος για την πορεία ανάπτυξης στη διεθνή αγορά δηλώνει στον «ΟΤ» ο CEO της αλυσίδας
Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων αντέχουν παρά τις γεωπολιτικές εντάσεις
Οι εξαγωγές του κλάδου αναπτύχθηκαν τόσο το 2022 -με τη συνολική τους αξία να αυξάνεται από 6,7 δισ. σε 8,1 δισ. ευρώ- όσο και το 2023, καταλήγοντας στα 9,1 δισ. ευρώ
Η αντεπίθεση της οικογένειας Φιλίππου στην ιδιωτική ετικέτα
Εκτίναξη κερδών κατά 41% το πρώτο τρίμηνο για τον ελληνικό όμιλο – Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις ΗΠΑ, Ελλάδα, Ιταλία και Ην. Βασίλειο
Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων - Τι δείχνει έρευνα του ΕΒΕΠ
Στο υψηλότερο επίπεδό από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έφτασε ο πληθωρισμός τροφίμων στην Ευρώπη το 2023
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα