Εσπασαν το φράγμα των 500 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του Public Group υπερβαίνοντας τον στόχο που είχε θέσει η εταιρεία στην αρχή του 2023 και αυξάνοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική του κερδοφορία.
Tα νέα mega καταστήματα “Public + home” ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημένη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την μάρκα Public.
Vodafone – Public: Τι περιλαμβάνει η στρατηγική συμφωνία των δύο εταιρειών – Οι στόχοι
Σύμφωνα με την εταιρεία «τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home”, έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών».
Να σημειωθεί ότι ο αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια της Public το 2023 ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια.
Η χρήση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία “Locker Pick up 24/7” με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Μπουρλάς: Ισχυρή δυναμική στρατηγική του Public Group
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο»
Latest News
Τι απαντά η Κρητικός για το πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Διευκρινίσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την επιβολή προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Στη Intrafashion τα brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα
Η συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας
Τα Public Ιωαννίνων μεγαλώνουν και γίνονται «Public + home»
Οι καινοτόμες υπηρεσίες και οι προσφορές
Πράσινο φως για την εξαγορά της Euromedica από τις Strix - Farallon
Οι σχετικές αγορές προϊόντος που αφορούν την συγκέντρωση είναι οι α) αγορά των ιδιωτικών γενικών κλινικών και β) αγορά ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων
Συγκροτήθηκε σε σώμα το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ - Η νέα σύνθεση
Τα μέλη της επιτροπής ελέγχου της εταιρείας
Οι εισηγμένες ανοίγουν τα στεντούκια τους - Μοιράζουν μερίσματα 3,8 δισ.
Χρονιά - ορόσημο για τα κέρδη των εισηγμένων το 2023 - Τι δείχνει η επεξεργασία των ισολογισμών από την ΕΧΑΕ
Skroutz: Στα 63 ευρώ η τιμή του μέσου καλαθιού το Πάσχα
Η μέση τιμή του αυξήθηκε κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
Τι προσφέρουν τα MyMarket στους εργαζόμενους για να μεγαλώσουν την οικογένειά τους
Καλύπτουν πλήρως τα έξοδα για τρεις θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
Με ένα κλικ βρίσκεις κτηνίατρο - Ποια είναι η startup που «φροντίζει» τα κατοικίδια
Το καινοτόμο online marketplace που διευκολύνει την ζωή των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων