«Ένα joint venture χωρίς όμως να υπάρχει μετοχική σχέση» χαρακτήρισε ο Ρόμπι Μπουρλάς CEO του Public Group, τον «γάμο» της Vodafone Ελλάδας και των καταστημάτων Public.
Πρόκειται για τον δεύτερο «γάμο» της Public (είχε προηγηθεί η συνεργασία με τη Wind) με τον κ. Μπουρλά να τονίζει ότι αυτή τη φορά όλα θα είναι διαφορετικά, καθώς δεν πρόκειται να επαναληφθούν τα ίδια λάθη.
Από αυτόν τον «γάμο» σε 18 μήνες θα προκύψουν 44 …παιδιά, ήτοι τα καταστήματα Vodafone shop-in-shop μέσα στα χώρους πώλησης της αλυσίδας τεχνολογίας.
Η έναρξη λειτουργίας του Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος δίνει το στίγμα του νέου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας που θέλουν δημιουργήσουν οι δύο εταιρείες, προσφέροντας συνολική εξυπηρέτηση στον πελάτη και αυξάνοντας ταυτόχρονα το επιχειρηματικό τους «αποτύπωμα».
Ο στόχος
Στόχος των δύο μερών είναι να υπάρξουν συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες στον κοινό πελάτη με προγράμματα επιβράβευσης, προνόμια και προσφορές.
Ήδη αυτό το μοντέλο συνεργασίας, φέρνοντας δηλαδή τους ειδικούς μέσα στα Public, έχει «δουλέψει» με την iRepair, όπως τόνισε ο κος Μπουρλάς, σημειώνοντας πως «το 70% των πελατών που υποδεχόμαστε δεν τους είχαμε πριν».
Από την πλευρά της η κα Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Vodafone Ελλάδος, έκανε λόγο για την απαρχή μιας νέας εποχής για την αλυσίδα καταστημάτων της Vodafone όπου θα επιτρέψει στον όμιλο να επεκταθεί ακόμη περισσότερο σε όλη την Ελλάδα.
Τα επόμενα βήματα
Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιρειών, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public καλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με μακροπρόθεσμο στόχο την λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα.
Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρείες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση