Την πρόωρη διακοπή των απεργιακών κινητοποιήσεων ανακοίνωσε το συνδικάτο μηχανοδηγών GDL της Γερμανίας, καθώς οι διαπραγματεύσεις με τον σιδηροδρομικό φορέα Deutsche Bahn συνεχίζονται, όπως ανακοίνωσαν και οι δύο πλευρές το Σάββατο.
Η απεργία, η οποία αποτελεί την κορύφωση της πολύμηνης αντιπαράθεσης των δύο πλευρών για το ύψος των μισθών και τις ώρες εργασίας, ξεκίνησε στις 2 τα ξημερώματα της Τετάρτης και επρόκειτο να διαρκέσει μέχρι το βράδυ της Δευτέρας.
Γερμανία: Πόσo θα αντέξουν οι απεργοί μηχανοδηγοί;
Ωστόσο, το συνδικάτο ανακοίνωσε το απόγευμα του Σαββάτου ότι θα τερματιστεί η απεργία στις εμπορευματικές μεταφορές την Κυριακή στις 6 μ.μ. και στις επιβατικές μεταφορές τη Δευτέρα στις 2 μ.μ..
Οι εργαζόμενοι στις μεταφορές σε όλη την Ευρώπη έχουν πραγματοποιήσει αρκετές ημέρες απεργίας για να απαιτήσουν υψηλότερους μισθούς ώστε να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού.
«Οι διαπραγματεύσεις επιστρέφουν επιτέλους σε καλό δρόμο. Οι πελάτες μας έχουν ασφάλεια προγραμματισμού και οι υπάλληλοί μας έχουν την προοπτική πρόωρων αυξήσεων στους μισθούς», δήλωσε ο Μάρτιν Σέιλερ, διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού της Deutsche Bahn.
Και τα δύο μέρη συμφώνησαν να διαπραγματευτούν κατ’ ιδίαν τις επόμενες πέντε εβδομάδες και δεν θα υπάρξουν απεργίες τουλάχιστον μέχρι τις 3 Μαρτίου.
Οι συνομιλίες θα είναι αυστηρά εμπιστευτικές και τα μέρη δεν θα προβούν σε δημόσιες ανακοινώσεις μέχρι να ολοκληρωθούν, ανακοίνωσαν οι δύο πλευρές.
«Όλα τα θέματα συζητήθηκαν σε μια εποικοδομητική ατμόσφαιρα και διαμορφώθηκαν σε έναν οδικό χάρτη για τις τελικές διαπραγματεύσεις», πρόσθεσε ο Σέιλερ.
Ένα από τα βασικά αιτήματα του συνδικάτου GDL είναι η μείωση των ωρών εργασίας σε 35 ώρες την εβδομάδα, από τις 38 ώρες που είναι σήμερα, χωρίς μείωση αμοιβής για τους εργαζόμενους
Η Deutsche Bahn είχε απορρίψει αυτό το αίτημα ως πολύ δαπανηρό και επισήμανε ότι θα χρειαστεί να απασχολήσει 10% περισσότερους εργαζομένους για να καλύψει το κενό, όταν οι αναλυτές του κλάδου προειδοποιούν για ελλείψεις ειδικευμένου εργατικού δυναμικού.
«Η προθυμία της DB να διαπραγματευτεί τη μείωση των ωρών εργασίας για τους εργαζόμενους σε βάρδιες είναι κεντρικής σημασίας», δήλωσε ο επικεφαλής του GDL Claus Weselsky.
Latest News
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές
Μέσα σε 9 χρόνια «εξαφανίστηκαν» 6.000 τραπεζικά καταστήματα στη Βρετανία
Μέχρι το τέλος του 2024 έχουν προγραμματιστεί άλλα 200 κλεισίματα
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Volkswagen και Renault βάζουν τέλος στη συνεργασία για ηλεκτρικά αυτοκινητα
Οι συνομιλίες των δύο εταιριεών είχαν ως στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του αυτοκινήτου Twingo