Ορισμένες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάστηκε να καθυστερήσουν τις παραδόσεις των ναυαρχίδων μοντέλων τους λόγω προβλημάτων παραγωγής που σχετίζονται με υπολογιστική μονάδα που κατασκευάστηκε από τον τεχνολογικό κολοσσό Huawei, σύμφωνα με πηγές που έχουν γνώση του θέματος και οι οποίες μίλησαν στο Reuters.
Η Changan Auto και η Chery Auto – αμφότερες έχουν συνεργαστεί με τη Huawei για την ανάπτυξη των κορυφαίων brand ηλεκτρικών οχημάτων τους – έχουν υποβάλει εγγράφως τη διαμαρτυρία τους και βρίσκονται σε συζητήσεις για την επίλυση του ζητήματος, σύμφωνα με τις πηγές.
ΚPMG: Χάνουν την αισιοδοξία τους τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2024
Η Seres, μια μικρότερη αυτοκινητοβιομηχανία, έχει επίσης επηρεαστεί, σύμφωνα με άλλη πηγή. Η υπολογιστική μονάδα, που ονομάζεται MDC 810, τροφοδοτεί προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και είναι κεντρική στις φιλοδοξίες της Huawei να καταστεί ο κυρίαρχος προμηθευτής λογισμικού και εξαρτημάτων για έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα.
Το ζήτημα της παραγωγής σχετίζεται με έλλειψη ενός εξαρτήματος στο MDC 810, σύμφωνα με μία από τις πηγές.
Τα προβλήματα έρχονται τη στιγμή που η Huawei επιδιώκει να εξασφαλίσει περισσότερους επενδυτές για την μονάδα της, Intelligent Automotive Solution την οποία σχεδιάζει να την αποσχίσει.
Η Changan Auto ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αποκτήσει μερίδιο έως και 40% στη νέα εταιρεία.
Τα τρία μοντέλα που σύμφωνα με πηγές έχουν επηρεαστεί κυκλοφόρησαν το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Το σεντάν Avatr 12 της Changan, με τιμή από 300.800 γιουάν (41.880 δολάρια), είχε παραγγελίες άνω των 20.000 οχημάτων από την 1η Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο αντιπρόεδρος της Avatr, Li Pengcheng, σε εκδήλωση την περασμένη εβδομάδα ανέφερε τις «προκλήσεις στις προμήθειες βασικών εξαρτημάτων» ως παράγοντα για τις καθυστερήσεις παράδοσης δύο εβδομάδων κατά μέσο όρο χωρίς όμως να κατονομάσει την Huawei.
Η Avatr σχεδιάζει να αποζημιώσει τους αγοραστές έως και 15.000 γιουάν για καθυστερημένες παραδόσεις.
Το σεντάν Luxeed S7 της Chery – το πρώτο μοντέλο για τη μάρκα Luxeed – είχε παραγγελίες περίπου 20.000 οχημάτων από τις 28 Νοεμβρίου. Η Luxeed ανακοίνωση αυτόν τον μήνα ότι οι αγοραστές θα μπορούσαν να λάβουν επιστροφή έως και 10.000 γιουάν εάν δεν μπορούσαν να παραλάβουν το S7 τον χρόνο που είχε δεσμευθεί η εταιρεία. Το S7 κοστίζει 249.800 γιουάν.
Η μάρκα κυκλοφόρησε μόλις πρόσφατα τον Νοέμβριο και είχε διαφημιστεί πολύ από την Huawei με τον εκτελεστικό διευθυντή Richard Yu να ισχυρίζεται ότι το S7 θα ξεπεράσει το πολυτελές Model S της Tesla σε απόδοση και σε τιμή χαμηλότερη από το Model 3.
Η Seres, η οποία κυκλοφόρησε το Aito M9 SUV τον Δεκέμβριο, αναμενόταν να παραδώσει την πρώτη της παρτίδα 2.000 οχημάτων έως τις 26 Ιανουαρίου στους αγοραστές, αλλά έχασε αυτόν τον στόχο, σύμφωνα με άτομο με άμεση γνώση του θέματος. Το όχημα κοστολογείται από 469.800 γιουάν.
Το σεντάν Alpha S της BAIC ARCFOX, που κυκλοφόρησε το 2021, χρησιμοποιεί επίσης το MDC 810. Δύο πηγές δήλωσαν ότι τα προβλήματα με το MDC 810 είχαν επηρεάσει την παραγωγή του Alpha S στο παρελθόν.
Η Bluepark New Energy Technology, θυγατρική της BAIC Motor, που κατέχει το εμπορικό σήμα ARCFOX, δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.
Το MDC 810 επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν τα λεγόμενα έξυπνα χαρακτηριστικά οδήγησης που περιλαμβάνουν αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και βοηθώντας τους οδηγούς να πλοηγούνται στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, παρόμοια με αυτή της Tesla που παρέχει το Autopilot στη Βόρεια Αμερική.
Στην Κίνα – τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο – όπου εκατοντάδες EV και υβριδικά βενζινοκίνητα οχήματα ανταγωνίζονται για να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών, τέτοια χαρακτηριστικά έχουν γίνει ένα σημαντικό στοιχείο πώλησης και είναι ένας βασικός λόγος για τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίωξαν να συνεργαστούν με την Huawei, λένε οι αναλυτές .
Latest News
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Αγορές vs Οικονομολόγοι: Πότε θα μειώσει η Fed τα επιτόκια και θα δώσει ανάσα στις εταιρείες
Οι έμποροι τιμολογούν με πιθανότητες περίπου 70% για μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το CME FedWatch Tool
Κίνα: Πώς κρατάει «ζωντανή» τη ρωσική οικονομία
Η Κίνα αποτελεί μία σανίδα σωτηρίας για τη ρωσική οικονομία απ’ όταν η Δύση ξεκίνησε να επιβάλλει κυρώσεις στη Μόσχα
Εκπτώσεις και κοινή χρήση απέναντι στην υποχώρηση κατανάλωσης - Πού εστιάζει η Uber
Η εταιρεία θέλει να καταστήσει φθηνότερη τη μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, τις συναυλίες ή τις αθλητικές εκδηλώσεις
Κι άλλη υποχώρηση στην πολυτέλεια - Σειρά της Burberry για μείωση 40% στις πωλήσεις
Η βρετανική εταιρεία προβληματίζεται λόγω της υποχώρησης των πωλήσεων σε Ασία και Αμερική - Αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2025
Η απογείωση των αμερικανικών εισαγωγών από Βιετνάμ και ο εμπορικός εναγκαλισμός Πεκίνου - Ανόι
Το Βιετνάμ έχει σήμερα το τέταρτο υψηλότερο εμπορικό πλεόνασμα με τις ΗΠΑ, χαμηλότερο μόνο από την Κίνα, το Μεξικό και την ΕΕ
Τέλος στο μυστήριο - Αποκαλύφθηκε η κρυφή επένδυση του Μπάφετ
Ποια είναι η Chubb, η ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία η Berkshire απέκτησε 26 εκατομμύρια μετοχές
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός