Υπερβολικά ισχυρή, προβεβλημένη και κατά συνέπεια κουραστική, χαρακτηρίζουν πλέον οι μέχρι πρότινος φανατικοί καταναλωτές της Amazon, που βλέπει μικρά βήματα οπισθοδρόμησης στις πωλήσεις της σε συγκεκριμένες αγορές και ηλικακές ομάδες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel, ενώ η Amazon είναι η μάρκα με τις περισσότερες αγορές για τους Αμερικανούς online αγοραστές (84%), σχεδόν οι μισοί από τους αγοραστές της Gen Z (47%) εμφανίζονται πρόθυμοι να κάνουν λιγότερες αγορές από την Amazon. Ποσοστό που στους Boomers κυμαίνεται στο 20% και στους Millennials στο 40%.
Μπέζος: Πούλησε μετοχές της Amazon αξίας 4 δισ.
Έξι στους δέκα (60%) αγοραστές της Gen Z λένε ότι η Amazon είναι πολύ ισχυρή και άλλοι τέσσερις στους δέκα (39%) έχουν «κουραστεί να ακούνε» για τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η γοητεία του Amazon συνεχίζει να έχει ισχυρή επιρροή στους περισσότερους online αγοραστές. Ωστόσο, μπορεί να μην είναι πάντα η πρώτη επιλογή για τους αγοραστές της Gen Z», δήλωσε η Diana Smith, associate director, client advisor of retail & e-commerce στη Mintel.
«Οι αγοραστικές τους συνήθειες δείχνουν μια προτίμηση στην εξατομίκευση έναντι της ιδιωτικότητας. Έχουν την τάση να ανακαλύπτουν νέες μάρκες, οι οποίες μπορεί να μην ευθυγραμμίζονται πάντα με τη μαζική απήχηση της Amazon. Η Amazon και άλλοι έμποροι μαζικής πώλησης μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τη στρατηγική της Gen Z για να αυξήσουν την αφοσίωση αυτής της δημογραφικής ομάδας. Το κλειδί έγκειται στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αυτή η γενιά σκέφτεται, ψωνίζει και αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω της, γεγονός που παραπέμπει σε μοναδικές και προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών».
Εντυπωσιακά μεγέθη παρά την έξοδο
Παρά τις αντιδράσεις από τους νεότερους καταναλωτές, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon αναμένεται να φτάσουν τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με έρευνα της Mintel, μια αύξηση 9% σε σχέση με το 2023. Για την επόμενη πενταετία (2024-28) αναμένεται αύξηση των πωλήσεων κατά 36%.
Τα μέλη του Amazon Prime εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 200 εκατομμύρια παγκοσμίως, με 148,6 εκατομμύρια μέλη στις ΗΠΑ, μια αύξηση 33% από το 2020. Ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα των ενηλίκων (73%) δηλώνουν ότι το Amazon είναι το αγαπημένο τους μέρος για αγορές και η πλειοψηφία (65%) ξεκινάει τις διαδικτυακές αγορές της από το Amazon, οι καταναλωτές παραμένουν ανοιχτοί σε άλλες επιλογές όσον αφορά τη συνδρομή τους στο Prime.
Σχεδόν το 20% των Αμερικανών ενηλίκων δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τη συνδρομή τους στο Amazon Prime, εάν μια άλλη μάρκα προσέφερε ισοδύναμα οφέλη. Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν επίσης σε αυξημένο βαθμό ανταγωνιστικές υπηρεσίες, όπως το Netflix (46%) και το Spotify (28%). Περισσότερο από το ένα τρίτο των μελών του Prime (36%) είναι επίσης μέλη του Walmart+.
Latest News
Θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να συνεργαστεί με τους συμμάχους τους για να αποδυναμώσουν το δολάριο;
Η Κίνα δεν θα ήταν πολύ χαρούμενη
Το μυστικό της επιτυχίας του Στιβ Βόσνιακ είναι πολύ πιο απλό από όσο νομίζετε
Ο εκατομμυριούχος, πλέον, συνιδρυτής της Apple μοιράστηκε το μυστικό του με φοιτητές Πανεπιστημίου του Κολοράντο
Ο Εμανουέλ Μακρόν κλείνει τα σύνορα για την TotalEnergies
Το Παρίσι «παγώνει» τη μεταφορά της κύριας θέσης διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας στη Wall Street
Προς νέα μετωπική ΗΠΑ με Κίνα για το εμπόριο
Αύξηση φωτιά δασμών σε ηλεκτρικά οχήματα, μπαταρίες, μικροτσίπ, ηλιακά πάνελ, γερμανούς, σύριγγες, χειρουργικά γάντια [Γράφημα]
Προς πώληση το 2,8% της Eni - Στόχος η συγκέντρωση 1,4 δισ. ευρώ
Η κυβέρνηση Μελόνι «εκποιεί» κρατικές μετοχές για να μειώσει το χρέος
Γεύμα 5 ευρώ από τα Mc Donald's με «χορηγό» την... Coca Cola
Τα fast food προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες
To πρώτο crypto-ριφιφί - 25 εκατ. δολάρια σε 12 δευτερόλεπτα
Κατηγορούμενοι 2 νέα αδέλφια με πτυχία Μαθηματικών και Πληροφορικής
Οι ΗΠΑ «στριμώχνουν» την αυστριακή τράπεζα Raiffeisen - Οι ύποπτες συναλλαγές με Ρωσία
Οι ανησυχίες του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών σχετικά με τις δραστηριότητες της Raiffeisen στη Ρωσία παραμένουν
«Ανάσα» για το χρηματιστήριο του Λονδίνου η IPO της Raspberry Pi
Προηγήθηκε η αποχώρηση σειράς βρετανικών εταιρειών τεχνολογίας που επέλεξαν τη Νέα Υόρκη αντί του Λονδίνου
Αυξήθηκε η πείνα στις ΗΠΑ- Η αθέατη πλευρά του πληθωρισμού
Τα νοικοκυριά προσπαθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε λογαριασμούς, φροντίδα παιδιών, ιατρικές υπηρεσίες και τρόφιμα