Η κινεζική BYD , παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Yangwang U8, ένα πολυτελές plug-in υβριδικό SUV που μπορεί να επιπλέει σε περίπτωση ατυχήματος στο νερό.
Με βάρος περίπου 3,5 μετρικούς τόνους, το μοντέλο μπορεί επίσης να κάνει μια πλήρη στροφή επί τόπου χάρη σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Το SUV πωλείται προς το παρόν μόνο στην Κίνα, αν και η BYD δεν αποκλείει την εξαγωγή του σε άλλες αγορές.
«Αυτό το όχημα θα μπορούσε ίσως να μεταφερθεί σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές με περιορισμένη διανομή, αλλά όχι απαραίτητα ακριβώς στην παρούσα μορφή του», δήλωσε στο Reuters ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της BYD για τη Γαλλία Guillaume Calvar.
«Αλλά προς το παρόν, εμείς … δοκιμάζουμε την ελκυστικότητά του», πρόσθεσε.
Η BYD δήλωσε ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου είχε πουλήσει συνολικά 3.653 από το U8, το οποίο έχει τιμή από 1,098 εκατομμύρια γουάν (152.550 δολάρια) στην Κίνα, από τότε που ξεκίνησε τις παραδόσεις τον Νοέμβριο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε επίσης την περασμένη Κυριακή στην Κίνα το σπορ supercar Yangwang U9 και άνοιξε τις προπαραγγελίες με τιμή εκκίνησης 1,68 εκατομμύρια γουάν (233.450 δολαρίων).
Το κινεζικό ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων θέλει να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά και βασικά να αντιμετωπίσει τις βενζινοκίνητες επιλογές που προσφέρονται από ανταγωνιστές όπως η Ferrari και η Lamborghini.
Το Yangwang U9 προορίζεται σε πρώτη φάση για την εσωτερική αγορά της Κίνας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία σε εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στη Σαγκάη. Το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει τα 100 km/h σε 2,36 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 309,19 km/h.
Η BYD, αρκτικόλεξο του «Build Your Dreams», δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν θα διαθέσει το πολυτελές εμπορικό σήμα Yangwang στην Ευρώπη, δήλωσε ο G.Calvar.
Προς το παρόν, η εταιρεία επικεντρώνεται στην ηλεκτρική και υβριδική γκάμα της BYD και στο λανσάρισμα της premium μάρκας Denza.
Latest News
Γιατί το φορολογικό playbook του Τραμπ δεν ενθουσιάζει τους επενδυτές
Τα υψηλότερα επιτόκια και ο πληθωρισμός υποβαθμίζουν το θέλγητρο για τις φορολογικές «ζώνες ευκαιρίας» που εισήγαγε επί προεδρίας του
Το οικονομικό στοίχημα της Ελβετίας με τη Eurovision
Οι πόλεις που φλερτάρουν με την ιδέα να φιλοξενήσουν τον διαγωνισμό
Tι θα συμβεί αν η ΕΚΤ μειώσει τα επιτόκια πριν από τη Fed
Η χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής της ευρωζώνης πριν τις ΗΠΑ μπορεί να αυξήσει το κόστος των εισαγόμενων αγαθών και υπηρεσιών
Πώς οι απολύσεις μπορούν να γυρίσουν μπούμεραγκ στους κολοσσούς της τεχνολογίας
Οι απολύσεις ως πρακτική και ιδίως όταν γίνονται κατά κύματα, που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξέρουν τι τους περιμένει, έχουν κόστος
Καλές εποχές για την Goldman και την αμερικανική οικονομία
Η στροφή στην επενδυτική και η μεταγραφή από την Fed
Κλείδωσε επενδύσεις 15 δισ. στη Γαλλία ο Μακρόν - Τα deals και οι καλεσμένοι στο «Choose France Summit»
Oι επενδύσεις περιλαμβάνουν 56 διαφορετικά επιχειρηματικά σχέδια και θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη δημιουργία 10.000 θέσεων εργασίας
H SpaceX του Μασκ επεκτείνεται στο Τέξας αλλά δεν πληρώνει ούτε για τις... εκσκαφές
Η SpaceX και οι συνεργάτες της κινούνται πολύ πιο… αργά όταν πρόκειται να πληρώσουν κατασκευαστές και προμηθευτές
Υψηλό πληθωρισμό και στο μέλλον «βλέπουν» οι Αμερικανοί
Τα αμερικανικά νοικοκυριά ανησυχούν για τα οικονομικά τους
Τι μπορεί να κάνει δύσκολη την ενσωμάτωση της Credit Suisse στην UBS
Η UBS αναμένει 13 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξοικονόμηση κόστους από τη συγχώνευση με την άλλοτε ανταγωνίστριά της
Ρεκόρ κερδών για τoν κορυφαίo αερoμεταφορέα μεγάλων αποστάσεων
Ρεκόρ κερδών ύψους 4,7 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Εmirates για το οικονομικό έτος 2023-2024, αυξημένα κατά 63% σε ετήσια βάση