Νεκρός βρέθηκε στην Νότια Καρολίνα ο Τζον Μπάρνετ, πρώην υπάλληλος της Boeing που φέρεται να είχε διατυπώσει ανησυχίες για θέματα που αφορούσαν την αλυσίδα παραγωγής της εταιρίας, με τις αρχές να κάνουν λόγο για αυτοκτονία.
Boeing: Βουτιά στη μετοχή, ακυρώνονται παραγγελίες – Προβληματισμός και για το 787 Dreamliner
Ο Μπάρνετ είχε εργαστεί στην Boeing για 32 χρόνια προτού φύγει από την εταιρία το 2017, σύμφωνα με το BBC, το οποίο είχε αναφερθεί κατά το παρελθόν στις προσπάθειές του να αναδείξει ζητήματα σχετικά με την παραγωγική διαδικασία της εταιρίας.
Ο 62χρονος πέθανε από τραύμα που προκλήθηκε από πυροβολισμό που προκάλεσε στον εαυτό του, ανέφερε το γραφείο του ιατροδικαστή της κομητείας Τσάρλεστον στη Νότια Καρολίνα. Η αστυνομία της πόλης Τσάρλεστον διεξάγει έρευνα, ανέφερε το γραφείο του ιατροδικαστή, χωρίς να δίνει οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια.
Σε σχετική ανακοίνωση η Boeing ανέφερε: «Μας προκαλεί θλίψη η απώλεια του κ. Μπάρνετ, και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια και τους φίλους του».
Κατέθετε για τις συνθήκες κατασκευής των 737 Dreamliner
Ο δικηγόρος του Μπάρνετ, Μπράιαν Νόουλς, δεν απάντησε σε αιτήματα του Reuters για σχολιασμό. Στον ιστότοπο Corporate Crime Reporter, ωστόσο, δήλωσε πως ο Μπάρνετ βρισκόταν στη μέση μιας κατάθεσης, ως μάρτυρας δημοσίου συμφέροντος στο Τσάρλεστον, σε σχέση με την παραγωγή του αεροσκάφους 787 Dreamliner.
Ο Μπάρνετ είχε μιλήσει σε μέσα ενημέρωσης μετά το περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου σε αεροσκάφος Boeing 737 MAX 9, όταν μια πόρτα αποκολλήθηκε λίγο μετά την απογείωση του, αφήνοντας τους επιβάτες να κοιτούν το κενό από μεγάλο ύψος. Ακολούθησε αναγκαστική προσγείωση.
Έκτοτε η Boeing βυθίστηκε σε μια νέα, πολύπλευρη κρίση σχετικά με την ασφάλεια και τις προδιαγραφές ποιότητάς της. Η παραγωγή της περιορίστηκε από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις παράδοσης σε όλη την αεροδιαστημική βιομηχανία.
«Ήθελαν απλώς να βγαίνουν τα αεροπλάνα από τις πύλες του εργοστασίου»
Σε συνέντευξή του στο Corporate Crime Reporter το 2019 ο Μπάρνετ είχε δηλώσει, αναφερόμενος στη γραμμή παραγωγής που είχε στήσει η Boeing στη Νότια Καρολίνα για την παραγωγή του 787 Dreamliner: «Η νέα ηγεσία δεν καταλάβαινε τις διαδικασίες. Τους έφεραν από άλλους τομείς της εταιρείας. Η νέα ηγετική ομάδα – από τον διευθυντή μου και κάτω – όλοι τους ήρθαν από το Σεντ Λούις του Μιζούρι. Είπαν ότι ήταν όλοι τους φίλοι εκεί.»
«Η εντύπωσή μου ήταν ότι η νοοτροπία τους ήταν – θα το κάνουμε με τον τρόπο που θέλουμε να το κάνουμε. Το σύνθημά τους εκείνη την εποχή ήταν – είμαστε στο Τσάρλεστον και μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Άρχισαν να μας πιέζουν να μην καταγράφουμε τα ελαττώματα, να δουλεύουμε εκτός των διαδικασιών, να επιτρέπουμε την εγκατάσταση ελαττωματικών υλικών χωρίς να διορθώνονται. Άρχισαν να παρακάμπτουν τις διαδικασίες και να μη διατηρούν τον έλεγχο διαμόρφωσης των αεροπλάνων, να μη διατηρούν τον έλεγχο των μη συμμορφούμενων εξαρτημάτων – ήθελαν απλώς να βγάλουν τα αεροπλάνα από τις πύλες και να κάνουν την ταμειακή μηχανή να χτυπάει”.
Latest News
Γιατί οι κεντρικοί τραπεζίτες πρέπει να επικοινωνούν με σαφήνεια
Πώς επηρεάζεται η αναμενόμενη πορεία των επιτοκίων
Πως το ΤikTok έγινε το νέο LinkedIn για όσους νέους ψάχνουν δουλειά
Ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών στρέφεται στο TikTok σε αναζήτηση συμβουλών που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα επαγγελματικού βίου
Τα κέρδη των τραπεζών δελεάζουν αγοραστές αλλά και... αρκούδες
Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προσελκύουν οι σορτάκηδες
Το ακριβό χρήμα ήρθε για να μείνει - Τι βλέπουν οι αγορές
Αγορές και οικονομολόγοι εκτιμούν ότι το κόστος χρήματος θα μείνει υψηλό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
Περικοπές και λιτότητα στην Τουρκία - Στο 70% ο πληθωρισμός
«Ο χαμηλός, μονοψήφιος πληθωρισμός είναι απαραίτητος για μία βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Μεχμέτ Σιμσέκ
Κοίτασμα αερίου «μαμούθ» ανακάλυψε η Mubadala - Η ΝΑ Ασία μπαίνει στο παιχνίδι της ενέργειας
Η συνολική δυναμική του Νότιου Ανταμάν ξεπερνά τα 2 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια φυσικού αερίου
Miniso: Η κινέζικη αλυσίδα με το ερυθρόλευκο λογότυπο που φλερτάρει με την Ευρώπη
Μετατοπίζει το επίκεντρο της ανάπτυξής της στο εξωτερικό λόγω της αδύναμης εγχώριας ζήτησης
Σε χαμηλό πενταετίας οι παγκόσμιες επενδύσεις VC - Η ανάλυση της KPMG
Παρά τις δύο συμφωνίες μαμούθ άνω των 4 δισ. δολαρίων
Πώς το κοτόπουλο μετατρέπεται στο νέο hedge κατά του πληθωρισμού
Κολοσσοί του κρέατος, όπως η Tyson Foods και η Pilgrim's Pride, αποκομίζουν υψηλότερα κέρδη από τα πουλερικά
Ποιοι κολοσσοί επενδύουν στη Γαλλία 15 δισ. ευρώ
Αφορούν τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών