Οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο ελπίζουν ότι ο θερμότερος καιρός και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτό το καλοκαίρι θα τους βοηθήσουν να ανακάμψουν από το «βάρβαρο» 2023, αλλά οι παραγωγοί αλκοολούχων ποτών θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν προκλήσεις για τους επόμενους μήνες.
Αναλυτές προβλέπουν ότι η Heineken NV, η Carlsberg AS και παραγωγός της Budweiser, Anheuser-Busch InBev NV είναι μεταξύ των εταιρειών μπύρας που θα ωφεληθούν εάν ο καλός καιρός συμπέσει με το ποδοσφαιρικό τουρνουά Euro 2024 τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Όπως υπογραμμίζει ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Ντάνκαν Φοξ, τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων μπύρας στην Ευρώπη, ειδικά σε μεγαλύτερες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
Heineken: Πρόβλεψη για αύξηση κερδών αλλά και μείωση ζήτησης σε ορισμένες αγορές το 2024
Εάν αυτές οι χώρες προχωρήσουν στα τελευταία στάδια του τουρνουά όπως αναμενόταν, οι ζυθοποιοί είναι πιθανό να δουν σημαντική αύξηση του όγκου τους. Οι αποδόσεις στοιχηματισμού δείχνουν αυτές τις χώρες ως φαβορί, με την Αγγλία να προηγείται. Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία συγκαταλέγονται στους 10 κορυφαίους καταναλωτές μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την Statista.
Μάλιστα, ο αναλυτής της Barclays, Laurence Whyatt, αναφέρει στο Bloomberg, ότι αν στον τελικό η Αγγλία παίξει με την Ιταλία ή με τη Γαλλία, αυτό «θα είναι πολύ χρήσιμο για τον κλάδο».
Ο καλός καιρός
Οι ζυθοποιοί, συμπεριλαμβανομένης της Carlsberg, αναμένουν ότι ο καλύτερος καιρός θα αυξήσει τις πωλήσεις αυτό το καλοκαίρι. Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, χαρακτήρισε το περασμένο καλοκαίρι «βίαιο» λόγω των έντονων βροχοπτώσεων σε όλη την Ευρώπη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο που κράτησε τους ανθρώπους σε εσωτερικούς χώρους.
Για τους κατασκευαστές κονιάκ, βότκας και απεριτίφ, ωστόσο, η προοπτική δεν είναι τόσο ρόδινη. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές οινοπνευματωδών ποτών αγωνίστηκαν να διατηρήσουν τις επιδόσεις τους στην εποχή της πανδημίας στις ΗΠΑ, όπου οι έλεγχοι κινήτρων και οι περιορισμοί παραμονής στο σπίτι συνέβαλαν στην έκρηξη των καταναλωτικών δαπανών, δήλωσε ο Whyatt στο Bloomberg News. Είναι επίσης περισσότερο εκτεθειμένοι στις ΗΠΑ από ό,τι οι ευρωπαϊκές ζυθοποιίες.
«Υπήρχε μια προσδοκία ότι οι συνήθειες των ανθρώπων θα διαμορφωθούν σε κάποιο βαθμό, ότι αν έχεις μάθει να φτιάχνεις κοκτέιλ στο σπίτι, μπορεί κάλλιστα να συνεχίσεις να το κάνεις και μετά το lockdown», είπε. «Αλλά αυτό που έχουμε δει στα στοιχεία του περασμένου έτους είναι ότι όλη η ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει πραγματικά χαθεί».
Η προσπάθεια να πουληθούν επωνυμίες υψηλής ποιότητας στους καταναλωτές των ΗΠΑ ήταν ένα δύσκολο έργο το 2023, καθώς η οικονομική δυσφορία βαθαίνει, και μπορεί να παραμείνει έτσι το 2024.
Latest News
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Δεν θέλω να μαθαίνω από ήττες, θέλω να συνεχίσω να κερδίζω»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε στη Daily Mail για την απόφαση να ασχοληθεί με τη Νότιγχαμ Φόρεστ και τους στόχους που θέλει να πετύχει
Δύο εισιτήρια για το UEFA Europa Conference League κοστίζουν όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Στη δευτερογενή αγορά έχει στηθεί πάρτι για τα εισιτήρια του τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φιορεντίνα
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Να συνεργαστούν όλοι ώστε ο τελικός να διαφημίσει την Ελλάδα μας»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League. Όλοι θα πρέπει να συνεργαστούν για να γίνει ένα σπουδαίο παιχνίδι που θα διαφημίσει την Ελλάδα
Ο Ολυμπιακός στον τελικό του Conference League (2-0) – Δόξα στα παιδιά σου Θρύλε της Ευρώπης
Ο Ολυμπιακός έγραψε απόψε την πιο ένδοξη σελίδα της ιστορίας του, επικρατώντας της Άστον Βίλα με 2-0 και θα παίξει στον τελικό του Conference που θα γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια
Ολυμπιακός – Άστον Βίλα: Έτοιμος να γράψει ιστορία στο κατάμεστο Καραϊσκάκη
Ο Ολυμπιακός κοντράρεται με την Άστον Βίλα στο καυτό «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για τον δεύτερο ημιτελικό έχοντας στόχο την υπεράσπιση του υπέρ του 4-2 και την… «Opap Arena»
Σε δημοπρασία η «χρυσή μπάλα» του Μαραντόνα
Σε δημοπρασία η «Χρυσή Μπάλα» του Ντιέγκο Μαραντόνα όπως ανακοίνωσε σήμερα (7/5) ο οίκος δημοπρασιών Aguttes
Το στοίχημα του καθαρού Σηκουάνα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
Μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων το νερό του ποταμού πρέπει να είναι καθαρό
Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία
Αυτά είναι τα συνολικά έσοδα του Ολυμπιακού φέτος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις
Άστον Βίλα – Ολυμπιακός: 2-4 – Μυθική νίκη στην Αγγλία και φουλ για τελικό!
Ο Ολυμπιακός ήταν μαγικός πετυχαίνοντας επική νίκη στην Αγγλία επί της Άστον Βίλα και θέλει να «σφραγίσει» στο Καραϊσκάκη την πρόκριση στον τελικό του Conference League
«Χρυσός» ο Λευτέρης Πετρούνιας για 7η φορά στους κρίκους (vid)
Ο σπουδαίος Λευτέρης Πετρούνιας με μια συγκλονιστική εμφάνιση κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ενόργανης γυμναστικής που διεξάγεται στο Ρίμινι.