
Με στόχο την ανάδειξη και προώθηση των θεματικών μορφών τουρισμού στην Ελλάδα και ιδιαίτερα του πολιτιστικού τουρισμού με επίκεντρο το σύγχρονο design που βασίζεται σε βιώσιμες παραγωγικές και εμπορικές πρακτικές, ο ΕΟΤ έθεσε υπό την αιγίδα του τρεις σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις μόδας, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της «Fashion Revolution Week 2021».
Ειδικότερα, από τις 20 έως τις 22 Απριλίου διοργανώνεται διαδικτυακά το 1ο Fashion Open Studio, σε συνεργασία με τον οίκο Maison Faliakos, μια περιβαλλοντικά βιώσιμη και εναλλακτική πρόταση για την παρουσίαση της δουλειάς ενός σχεδιαστή, στην οποία συμμετέχουν διάσημοι σχεδιαστές από όλον το κόσμο, όπως η Vivienne Westwood και η Stella McCartney.
Αντί για μια συμβατική επίδειξη μόδας, ο σχεδιαστής ανοίγει το ατελιέ του για να υποδεχθεί και να ξεναγήσει το κοινό, να συνομιλήσει μαζί του και να απαντήσει σε ερωτήσεις. Με τον τρόπο αυτό, οι επισκέπτες έχουν την ευχέρεια να δουν πού, πώς και από ποιους παράγονται οι συλλογές οίκων μόδας, που έχουν ως βασικό άξονα της δουλειάς τους τις οικολογικές πρακτικές της ηθικής και βιώσιμης μόδας (κυκλική μόδα, upcycling κ.ά.).
Στο ίδιο πλαίσιο, από τις 23 έως τις 25 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί το Raise Your Voice Festival 2021, μια παράλληλη εκδήλωση που διοργανώνεται από οργανώσεις της κοινωνίας και των πολιτών, καθώς και κρατικούς φορείς. Το συγκεκριμένο φεστιβάλ αποτελεί ένα τουριστικό, καλλιτεχνικό και πολιτιστικό δρώμενο και, μεταξύ άλλων, στόχος των διοργανωτών είναι να ενημερωθεί το κοινό για την κυκλική οικονομία και να παρουσιαστούν καινοτόμες και βιώσιμες πρακτικές σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
Εξάλλου, στις 20 Απριλίου ξεκινά και το «Wear Your Origins», ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργίας ενδυμάτων με την αποκλειστική χρήση ανακυκλωμένων και βιώσιμων υλικών και τοπικών υφασμάτων από 30 γυναίκες, που επιλέχθηκαν κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού, εκ των οποίων οι 15 είναι θύματα εμπορίας ή σε κίνδυνο εκμετάλλευσης.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχουσες σχεδιάστριες θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους συλλογή μόδας, με βάση λαογραφικά στοιχεία του τόπου προέλευσης τους και, παράλληλα, μοτίβα από την ελληνική παράδοση και τις ενδυμασίες της Ελληνικής Επανάστασης.
Την υλοποίηση του project έχει αναλάβει η ελληνική Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση The Nest-SOFFA (Social Fashion Factory) και σε αυτό θα λάβουν μέρος, ως προσκεκλημένοι, σχεδιαστές μόδας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πανεπιστημιακοί καθηγητές, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη μουσείων και διεθνών φορέων τέχνης.
Το «Wear Your Origins» θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2021 με την παρουσίαση των τελικών συλλογών σε catwalks και στις διεθνείς πλατφόρμες βιώσιμης μόδας του «Fashion Revolution», καθώς και την προώθησή τους μέσω αποκλειστικών retailers σε όλο τον κόσμο.


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι