Apple και Samsung κυρίαρχες στην ευρωπαϊκή αγορά wearables

Η αγορά των wearables που περιλαμβάνει ηλεκτρονικές συσκευές από «έξυπνα» ρολόγια και fitness bands έως ασύρματα ακουστικά συνέχισε να καταγράφει στην Ευρώπη αυξημένη ζήτηση, κατά το α’ τρίμηνο του 2021.

Apple και Samsung κυρίαρχες στην ευρωπαϊκή αγορά wearables

Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της εταιρείας ερευνών IDC η ευρωπαϊκή αγορά wearables κατέγραψε παραδόσεις 22 εκατομμυρίων συσκευών κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, όταν παραδόθηκαν 16,5 εκατομμύρια συσκευές.

Η Apple συνέχισε να ηγείται στη συγκεκριμένη αγορά με 7,8 εκατομμύρια παραδόσεις συσκευών, σε όλη την Ευρώπη, με ένα μερίδιο αγοράς 35,6% για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου. Το ίδιο διάστημα πέρυσι η Apple είχε παραδώσει 5 εκατομμύρια συσκευές και κατείχε μερίδιο αγοράς 30%.

Αιτία της κυριαρχίας της Apple, σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, ήταν η αγορά των «έξυπνων» ρολογιών όπου τα πιο οικονομικά προσιτά Watch SE και Watch Series 3 εμφάνισαν εξαιρετικές επιδόσεις. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν επίσης τα AirPods της εταιρείας.

Η Samsung ακολουθεί στη δεύτερη θέση με παραδόσεις 3,5 εκατομμυρίων συσκευών στην Ευρώπη κατά το α’ τρίμηνο, μία αύξηση 27,2% από πέρυσι. Παρά την ισχυρή αύξηση των παραδόσεων, το μερίδιο αγοράς της κορεατικής εταιρείας μειώθηκε ελαφρώς από το 16,8% στο 16,1%.

Η IDC δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις της Samsung, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι τα smartwatches σε συνδυασμό με τα ασύρματα ακουστικά Galaxy Buds Pro είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας. Οι αναλυτές της IDC θεωρούν ότι η επερχόμενη νέα πλατφόρμα λογιμσικού Wear και η Galaxy Watch 4 series, όπως και τα φημολογούμενα Galaxy Buds 2, φέρνουν τη Samsung σε ευνοϊκή θέση ώστε αυξήσει περαιτέρω τις παραδόσεις της κατά το β’ μισό του 2021.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Xiaomi με παραδόσεις 2,5 εκατομμυρίων συσκευών. Αν και η κινεζική εταιρεία ωφελείται ιδιαίτερα στην ευρωπαϊκή αγορά smartphones από την «αποχώρηση» της Huawei δεν φαίνεται να ισχύει το ίδιο με την αγορά των wearables. Η Xiaomi είχε παραδόσεις μειωμένες από τις 2,6 εκατομμύρια συσκευές που κατέγραψε πέρυσι, κάτι που χαμήλωσε και το μερίδιο αγοράς της από το 15,7% στο 11,5%.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο