Έρευνα: Πώς ο αλγόριθμος του TikTok κατανοεί τις βαθύτερες επιθυμίες σου

Η Wall Street Journal δημιούργησε αυτοματοποιημένους λογαριασμούς οι οποίοι «παρακολούθησαν» χιλιάδες βίντεο ώστε να μπορέσουν να ανακαλύψουν τελικά πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας γνωρίζουν τόσο καλά.

Έρευνα: Πώς ο αλγόριθμος του TikTok κατανοεί τις βαθύτερες επιθυμίες σου

Πώς το TikTok γνωρίζει τι αρέσει στους χρήστες του;

Για να κατανοήσουμε τον αλγόριθμο του TikTok, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τη λειτουργία του ταχύτερα αναπτυσσόμενου μέσου κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, δημιουργήσαμε πάνω από 100 αυτοματοποιημένους λογαριασμούς – ή απλά bots – οι οποίοι παρακολουθούσαν εκατοντάδες χιλιάδες βίντεο στην εφαρμογή.

Τι βρήκαν; Η εμπειρία στο TikTok ξεκινά με τον ίδιο τρόπο για τον καθένα, με μία ποικιλία βίντεο, πολλά από αυτά με εκατομμύρια προβολές. Η εφαρμογή αρχίζει τότε την καταγραφή των πλέον ανεπαίσθητων ενδείξεων των επιλογών του χρήστη, όπως για πόσο χρόνο παραμένει σε ένα βίντεο, ώστε να εστιάσει τελικά στο τι οι χρήστες πραγματικά θέλουν να παρακολουθούν. Με τον καιρό, οι επιλογές γίνονται λιγότερο κοινότυπες, λιγότερο ελεγχόμενες από τους συντονιστές περιεχομένου και ορισμένες φορές περισσότερο δυσάρεστες.

Investigation: How TikTok’s Algorithm Figures Out Your Deepest Desires (wsj.com)

Ορισμένοι από τους λογαριασμούς που δημιουργήθηκαν κατέληξαν χαμένοι σε συγκεκριμένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένου ενός που παρακολουθούσε μόνο βίντεο σχετικά με την κατάθλιψη. Σε άλλους προβαλλόταν περιεχόμενο που ενθάρρυνε τις διατροφικές διαταραχές, τη σεξουαλική συμπεριφορά ανηλίκων και συζητήσεις περί αυτοκτονίας.

Προγραμματίσαμε κάθε bot με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, αλλά αυτό ήταν κάτι που δεν είπαμε στην εφαρμογή. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι λογαριασμοί μας εξέφραζαν τα «ενδιαφέροντά» τους ήταν μέσω της επανάληψης των προβολών ή της παύσης των βίντεο με σχετικά hashtags ή εικόνες.

Η εκπρόσωπος της TikTok μας δήλωσε ότι η προσομοίωση δραστηριότητας που δημιουργήθηκε από το συγκεκριμένο πείραμα δεν είναι αντιπροσωπευτική της πραγματικής συμπεριφοράς των χρηστών διότι οι άνθρωποι έχουν ποικιλόμορφα ενδιαφέροντα. Επιπλέον, δήλωσε ότι το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν λιγότερο περιεχόμενο εάν απλά επιλέξουν το πλήκτρο «not interested».

Για περισσότερες πληροφορίες για τα ευρήματά μας και πώς ο αλγόριθμος του TikTok δουλεύει, παρακολουθήστε την έρευνά μας ΕΔΩ .

OT Originals

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο