Hyundai – Κυψέλες υδρογόνου για όλα τα επαγγελματικά της μοντέλα μέχρι το 2028

Όπως ανακοίνωσε η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ο στόχος της είναι να πετύχει μέχρι το 2030 μια τιμή οχημάτων με κυψέλες καυσίμων, συγκρίσιμη προς την τιμή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία

Hyundai – Κυψέλες υδρογόνου για όλα τα επαγγελματικά της μοντέλα μέχρι το 2028

Εκδόσεις με κυψέλες υδρογόνου για όλα τα μοντέλα επαγγελματικών οχημάτων της σχεδιάζει να αναπτύξει η Hyundai Motor Group μέχρι το τέλος του 2028, εξετάζοντας, παράλληλα, την εισαγωγής κυψελών καυσίμων επόμενης γενιάς το 2023.

Όπως ανακοίνωσε ο νοτιοκορεατικός κολοσσός του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με το CNBC, ο στόχος του είναι να πετύχει μέχρι το 2030 μια τιμή οχημάτων με κυψέλες καυσίμων, συγκρίσιμη προς την τιμή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία. Ο στόχος αυτός αφορά τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα.

Ο όμιλος, με έδρα τη Σεούλ, με δεκαετίες εμπειρίας στον τομέα, έχοντας αναπτύξει το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με κυψέλες καυσίμου το 1998, πρόσφατα, το 2020, κυκλοφόρησε το XCIENT Fuel Cell, ένα φορτηγό βαρέως τύπου. Το 2018 κυκλοφόρησε ένα SUV κυψελών καυσίμου, το NEXO.

Σε ό, τι αφορά τις κυψέλες καυσίμου, η Hyundai αναφέρει ότι το σύστημα επόμενης γενιάς θα αφορά εκδόσεις 100 κιλοβάτ και 200 ​​κιλοβάτ, με μειωμένα κόστη περισσότερο από 50% και διπλάσια παραγωγή ισχύος.

Το υδρογόνο, που περιγράφεται από τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας ως «ευέλικτη πηγή ενέργειας», έχει ποικίλες εφαρμογές και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τομείς όπως η βιομηχανία και οι μεταφορές.

Δυσκολίες

Ενώ γίνεται πολύς λόγος για τις δυνατότητες των οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου, υπάρχουν ορισμένες δυσκολίες που πρέπει να ξεπεράσει η τεχνολογία για να εξελιχθεί σε αναδειχθεί σε βασική επιλογή για τους οδηγούς.

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ, για παράδειγμα, έχει αναφέρει μια σειρά από δυσκολίες ως προς αυτό, οι οποίες κυμαίνονται από την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία των κυψελών καυσίμου έως το κόστος του οχήματος. «Η τρέχουσα υποδομή για την παραγωγή και την παροχή υδρογόνου στους καταναλωτές δεν μπορεί ακόμη να υποστηρίξει την ευρεία υιοθέτηση των οχημάτων υδρογόνου (FCV)», προσθέτει.

Στον δρόμο της BMW και άλλων

Πάντως, η Hyundai είναι μία από τις πολλές μεγάλες εταιρείες που προσπαθούν να αναπτύξουν τα FCV.

Τον Ιούνιο, η BMW ανακοίνωσε ότι είχε ξεκινήσει να δοκιμάζει οχήματα που χρησιμοποιούν κινητήρα κυψέλης καυσίμου υδρογόνου.

Περιέγραψε τη συγκεκριμένη τεχνολογία ως «τεχνολογία μακροπρόθεσμης δυνατότητας συμπλήρωσης κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών συστημάτων plug-in και ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία».

Επίσης, τον Ιούνιο, η Jaguar Land Rover ανακοίνωσε ότι εργάζεται για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Ακόμη, η Toyota και η Honda έχουν μπει στην αγορά κυψελών καυσίμου υδρογόνο, ενώ μικρότερες εταιρείες όπως η Riversimple κινούνται προς αυτό το πεδίο.

OT Originals

Περισσότερα από Green

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο