Αυξημένη ήταν η παραγωγή ασφαλίστρων στις ναυτασφαλίσεις το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν στο ετήσιο συνέδριο της International Union of Marine Insurance (IUMI) που πραγματοποιείται διαδικτυακά από τη Σεούλ της Νότιας Κορέας.
Αναλυτικότερα, το έτος 2020 η παραγωγή ασφαλίστρων στον ναυτασφαλιστικό κλάδο υπολογίζεται γύρω στα 30,0 δισ. δολάρια, που αντιστοιχεί σε αύξηση 6,1% σε σχέση με το 2019. Η κατανομή των παγκόσμιων εσόδων ανά περιοχή είναι η εξής: Ευρώπη 47,7%, Ασία/Ειρηνικός 29,3%, Λατινική Αμερική 9,3%, Βόρεια Αμερική 7,7%, υπόλοιπες περιοχές 6,0%.
Οι ασφαλίσεις cargo (φορτίου) συνέχισαν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς με 57,2% το 2020, ενώ ακολουθούν οι ασφαλίσεις hull 23,8%, οι ασφαλίσεις των μονάδων offshore energy 12,1% και οι ασφαλίσεις αστικής ευθύνης (marine liability, εξαιρούνται τα IGP&I) 6,8%.
Στις Οffshore η παραγωγή ασφαλίστρων κυμάνθηκε το 2020, στα 3,6 δις. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 8,6% σε σχέση με το 2019, ενώ οι ασφαλίσεις cargo άγγιξαν τα 17,2 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 5,9% σε σχέση με το 2019. Τέλος η παραγωγή ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις hull αυξήθηκε το 2020 κατά 6% στα 7,1 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την Astrid Seltmann Vice-Chair of IUMI’s Facts & Figures Committee η άνοδος της παραγωγής ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις hull και cargo οφείλεται σε ένα συνδυασμό αύξησης του όγκου των φορτίων, της αξίας και του μεγέθους των πλοίων όπως επίσης και της αξίας της κάθε ασφαλισμένης μονάδας.
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ