
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο της εταιρίας «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» για τη δημόσια προσφορά και την εισαγωγή για διαπραγμάτευση έως 150.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως € 150 εκατ. με την εγγύηση της «CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.» Έγκριση για την διαπραγμάτευση των ομολογιών έδωσε και το ΧΑ.
Η Capital Product Partners L.P. (CPLP) η ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, είναι εισηγμένη από το 2007 στο Χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης και ελέγχει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων ο οποίος περιλαμβάνει 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Η CPLP, θέτοντας ως στρατηγική επιλογή τη βιώσιμη ανάπτυξη, εισήλθε δυναμικά στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αποκτώντας τρία νέα πλοία LNG ικανά να μεταφέρουν 525.000 κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, ενώ διατηρεί το δικαίωμα (option) για την απόκτηση τριών ακόμη, για τη χρηματοδότηση των οποίων ετοιμάζεται να προχωρήσει στην έκδοση ομολόγου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μια συνολική επένδυση ύψους $ 1,2 δις.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το σύνολο των πλοίων της εταιρείας είναι ναυλωμένα με κορυφαίες εταιρείες ενέργειας και μεταφοράς container παγκοσμίως, όπως οι BP, Cheniere, CMA CGM, HMM, MSC, Maersk Lines, ONE, ZIM με μακροχρόνιες συμβάσεις οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις στην CPLP και ταυτόχρονα την προστατεύουν από τις διακυμάνσεις της ζήτησης και των ναύλων.
Περισσότερες πληροφορίες για το ενημερωτικό δελτίο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» ΕΔΩ .


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα