Μπαράζ ελλείψεων γονατίζει τη βιομηχανία αυτοκινήτου – Μετά τα μικροτσίπ ξεμένει και από μαγνήσιο

Το πρόβλημα ξεκίνησε αφότου η Κίνα, που καλύπτει το 95% των ευρωπαϊκών αναγκών, προχώρησε σε μείωση της παραγωγής για να εξοικονομήσει ενέργεια λόγω των υψηλών τιμών

Μπαράζ ελλείψεων γονατίζει τη βιομηχανία αυτοκινήτου – Μετά τα μικροτσίπ ξεμένει και από μαγνήσιο

Καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες από τη σοβαρή έλλειψη και μαγνησίου για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και όχι μόνο, εξέπεμψε η Volvo Cars, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη δημόσια εγγραφή που δρομολογεί.

Η σουηδική εταιρεία που ελέγχεται από την κινεζική Geely προειδοποίησε για «σοβαρότατο ρίσκο» που θα επηρεάσει την παραγωγή και την κερδοφορία της από την έλλειψη κινεζικού μαγνησίου.

Το μαγνήσιο είναι βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και χάλυβα, καθώς χρησιμοποιείται για την ισχυροποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και την παρασκευή πολλών εξαρτημάτων. Περίπου το 87% των παγκόσμιων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης προέρχεται από την Κίνα. Όμως αφότου η Κίνα προχώρησε σε μείωση της παραγωγής μαγνησίου για να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών, έχει πυροδοτήσει ένα ντόμινο ελλείψεων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.

Την περασμένη Παρασκευή, με επιστολή τους, 12 επιχειρηματικοί σύνδεσμοι της Ευρώπης που αντιπροσωπεύουν κλάδους εταιρειών μετάλλων, αυτοκινήτου και τυποποίησης προειδοποίησαν για το «άμεσο ρίσκο» που υπάρχει για διακοπή της παραγωγής σε πολλές βιομηχανίες, καθώς τα αποθέματα μαγνησίου που υπάρχουν υπολογίζεται πως διαρκούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

Σε αντίθεση με έτερες πρώτες ύλες, το μαγνήσιο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί, διότι ξεκινά να οξειδώνεται μετά από περίπου τρεις μήνες.  Δεν υπάρχουν δε, υποκατάστατα του για την παραγωγή φύλλων αλουμινίου.

Το πρόβλημα της έλλειψης μαγνησίου έρχεται δε, να προστεθεί και στο επίσης τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών που έχει πλέον φέρει τις βιομηχανίες, κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου, σε απόγνωση και σε τροχιά περιορισμού της παραγωγής ή και αναστολής των εργασιών πολλών μονάδων.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο