Την 1η θέση κατέλαβε η Ελλάδα στον IMO (για πρώτη φορά στην ιστορία) , στο πλαίσιο της 32ης Συνόδου της Συνέλευσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη των νέων μελών του Συμβουλίου, λαμβάνοντας 150 ψήφους σε σύνολο 157, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η για πρώτη φορά εκλογή της χώρας μας στην πρώτη θέση του Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού καταδεικνύει τον σημαίνοντα ρόλο της ως μίας από τις κορυφαίες δυνάμεις στον τομέα της διεθνούς ναυτιλίας. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα, συνεχίζοντας ναυτική παράδοση αιώνων, ελέγχει περίπου το 20% του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου στην υφήλιο, ενώ ο στόλος υπό ελληνική σημαία κατατάσσεται στην 8η θέση διεθνώς και στη 2η θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (έτος 2020). Παράλληλα, η ανωτέρω διπλωματική επιτυχία στον ΙΜΟ επισφραγίζει τη μακρόχρονη και ιδιαίτερα ενεργή συμβολή της Ελλάδας στη διαμόρφωση της ναυτιλιακής νομοθεσίας μέσω της συνεχούς παρουσίας της στις εργασίες των Επιτροπών – Υποεπιτροπών του Οργανισμού.
Η χώρα μας εκφράζει, επίσης, τις θερμές της ευχαριστίες στα κράτη – μέλη του ΙΜΟ, τα οποία αναγνώρισαν έμπρακτα τις προσπάθειες και τη συμβολή της στο πλαίσιο του Οργανισμού, με πρωταρχικό στόχο την ασφάλεια και την προστασία της διεθνούς ναυτιλίας, καθώς και την πρόληψη της προκαλούμενης από πλοία ρύπανσης.
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης