Οι καθυστερήσεις πλοίων παραμένουν σημαντικό πρόβλημα στις διαδρομές Ασία – Βόρεια Ευρώπη και Κίνα – Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alphaliner, δεν έχει υπάρξει ακόμη βελτίωση σε σύγκριση με τις έρευνες της Alphaliner του περασμένου Νοεμβρίου.
Παρά τη συνολική μείωση του αριθμού των πλοίων που περιμένουν αγκυροβόλιο στην περιοχή Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς από το υψηλό των 109 μονάδων στις 9 Ιανουαρίου σε «μόνο» 76 πλοία στις 14 Φεβρουαρίου, ο χρόνος του ταξιδιού για τα πλοία που έρχονται από την Άπω Ανατολή στα δύο αυτά αμερικάνικα λιμάνια έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο σε 38 ημέρες, από τις 28 ημέρες κατά τη στιγμή της προηγούμενης έρευνας στα μέσα Νοεμβρίου της Alphaliner.
Επίσης ο χρόνος για ένα πλήρες δρομολόγιο Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης παραμένει επίσης αμετάβλητος από τις αρχές Νοεμβρίου.
Αυτή η διαδρομή εξακολουθεί να απαιτεί κατά μέσο όρο 17 επιπλέον ημέρες σε σύγκριση με τα αρχικά προγράμματα για να φτάσουν τα πλοία στην Κεντρική Κίνα για το επόμενο ταξίδι τους προς τα δυτικά. Στη διαδρομή Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης, η παράλειψη προσεγγίσεων σε λιμάνια εξακολουθεί να φαίνεται να είναι ο μόνος τρόπος για να αποφευχθούν ή να περιοριστούν οι μεγάλες καθυστερήσεις.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου
Στο ΤΑΙΠΕΔ Σούδα και Στυλίδα - Πράσινο λίφτινγκ στη ναυτιλία
To ΤΑΙΠΕΔ αναλαμβάνει την ωρίμανση και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας, με Δικαιούχο το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ως Υπουργείο Ευθύνης
Κύμα επενδύσεων στα λιμάνια της χώρας – Μνηστήρες και εργολάβοι
Η ιδιωτικοποίηση στο Λαύριο και τα έργα σε Αλεξανδρούπολη, Πειραιά και Θεσσαλονίκης
Σε νέα υψηλά έσοδα και κέρδη στον ΟΛΠ - Αύξηση 29% στο μέρισμα
Το σχέδιο και η στρατηγική μας αποδίδουν πλήρως, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Yu Zenggang