Οι καθυστερήσεις πλοίων παραμένουν σημαντικό πρόβλημα στις διαδρομές Ασία – Βόρεια Ευρώπη και Κίνα – Καλιφόρνια.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Alphaliner, δεν έχει υπάρξει ακόμη βελτίωση σε σύγκριση με τις έρευνες της Alphaliner του περασμένου Νοεμβρίου.

Παρά τη συνολική μείωση του αριθμού των πλοίων που περιμένουν αγκυροβόλιο στην περιοχή Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς από το υψηλό των 109 μονάδων στις 9 Ιανουαρίου σε «μόνο» 76 πλοία στις 14 Φεβρουαρίου, ο χρόνος του ταξιδιού για τα πλοία που έρχονται από την Άπω Ανατολή στα δύο αυτά αμερικάνικα λιμάνια έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο σε 38 ημέρες, από τις 28 ημέρες κατά τη στιγμή της προηγούμενης έρευνας στα μέσα Νοεμβρίου της Alphaliner.

Επίσης ο χρόνος για ένα πλήρες δρομολόγιο Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης παραμένει επίσης αμετάβλητος από τις αρχές Νοεμβρίου.

Αυτή η διαδρομή εξακολουθεί να απαιτεί κατά μέσο όρο 17 επιπλέον ημέρες σε σύγκριση με τα αρχικά προγράμματα για να φτάσουν τα πλοία στην Κεντρική Κίνα για το επόμενο ταξίδι τους προς τα δυτικά. Στη διαδρομή Άπω Ανατολής – Βόρειας Ευρώπης, η παράλειψη προσεγγίσεων σε λιμάνια εξακολουθεί να φαίνεται να είναι ο μόνος τρόπος για να αποφευχθούν ή να περιοριστούν οι μεγάλες καθυστερήσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα