H ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων (μέθοδος cold ironing), ήταν το αντικείμενο σύσκεψης μεταξύ του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκα, του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γ. Πλακιωτάκη και του Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Αναπ. Καθ. Α. Δαγούμα.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες συμμετείχαν ακόμη ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, κ. Κ. Κατσαφάδος, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής  Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ.  Ε. Κυριαζόπουλος,  η κ. Α. Σδούκου Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, ΥΠΕΝ, ο κ. Π. Βαρελίδης Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, ο κ. Δ. Φούρλαρης Αντιπρόεδρος ΡΑΕ, και ο Δρ. Γ. Λοΐζος Προϊστάμενος Τμήματος Ηλεκτρικών Δικτύων και Νέων Τεχνολογιών της ΡΑΕ.

Ειδικότερα συζητήθηκε ο συντονισμός νομοθετικών και ρυθμιστικών δράσεων και πρωτοβουλιών στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση που αφορούν στα λιμάνια και τον απαραίτητο ενεργειακό μετασχηματισμό τους για ηλεκτροδότηση ελλιμενιζόμενων πλοίων. Η ανάγκη μετασχηματισμού έχει προκύψει από την πρόταση «Fit for 55» που κατέθεσε η Κομισιόν , και εφόσον αυτή τελικά εγκριθεί από το Ευρωκοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρώπης, περιλαμβάνεται πρόβλεψη για όλα τα πλοία που θα παραμένουν στα λιμάνια για περισσότερες από δύο ώρες ότι θα πρέπει να ηλεκτροδοτούνται από εγκαταστάσεις στο λιμάνι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα