
Ακόμη πιο έντονη κάνει την παρουσία της στην Ελλάδα η εταιρεία κρουαζιερόπλοιων Costa Cruises με 253 προσεγγίσεις φέτος και 279 προσεγγίσεις το 2023.
Η Ελλάδα έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες για ανάπτυξη και εμείς απευθυνόμαστε και στο Ελληνικό κοινό, δήλωσε ο Alessandro-Βottaro, Εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παρουσιάζοντας το κρουαζιερόπλοιο Costa Venezia το οποίο μαζί με το Costa Deliziosa θα πραγματοποιούν φέτος 8ημερες και 15ημερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά στην Ανατολική Μεσόγειο.
Όπως είπε ο εκπρόσωπος της Costa Cruises αναφερόμενος στη διεθνή παρουσία της εταιρείας, για φέτος είναι ήδη στη θάλασσα τα 11 από τα 12 πλοία του στόλου της και μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσει ταξίδια και το 12ο κρουαζιερόπλοιο.
Όσον αφορά τις τάσεις που επικρατούν στην κρουαζιέρα ο κ. Bottaro σημείωσε ότι αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των επιβατών που είναι ηλικίας κάτω των 40 ετών, ενώ ένα ακόμη στοιχείο που έδωσε είναι ότι μέση δαπάνη σε κάθε λιμάνι είναι στα 75 ευρώ ανά επιβάτη, χωρίς τα έξοδα που κάνει το πλοίο.
Τα προγράμματα
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της η Costa Cruises προσφέρει στους Έλληνες λάτρεις της κρουαζιέρας, διαφορετικές ευκαιρίες να επιβιβαστούν από το λιμάνι του Πειραιά επιλέγοντας ανάμεσα σε 8ήμερα ή 15ήμερα δρομολόγια στην Ανατολική Μεσόγειο, που πραγματοποιούνται με το Costa Venezia και το Costa Deliziosa.
Το πρόγραμμα του Costa Venezia περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο δρομολόγιο, με επιβίβαση και αποβίβαση στον Πειραιά και μεγαλύτερη παραμονή στα λιμάνια προσέγγισης ώστε οι επιβάτες να έχουν άφθονο χρόνο για να απολαμβάνουν προορισμούς. Από τις αρχές Μαΐου έως τις 18 Νοεμβρίου 2022, το Costa Venezia πραγματοποιεί 15ήμερη «σούπερ τουρ», με παραμονή μεγαλύτερη των 10 ωρών σε 8 λιμάνια προσέγγισης στην Τουρκία και την Ελλάδα.
Το ταξίδι περιλαμβάνει διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη, τους όμορφους προορισμούς της Σμύρνης και της Αλικαρνασσού, τη Μύκονο και την Αθήνα και δύο διήμερες παραμονές με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη και το Κουσάντασι της Τουρκίας πριν ξεκινήσει για τη Ρόδο και το Ηράκλειο της Κρήτης.

Τον χειμώνα 2022-23, το Costa Venezia θα προσφέρει ένα δρομολόγιο 12 ημερών σε Τουρκία, Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο: στην Κωνσταντινούπολη (διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλικαρνασσό, τη Λεμεσό, τη Χάιφα (επίσης διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλεξάνδρεια και το Κουσάντασι. Από την άνοιξη του 2023, το δρομολόγιο από τον Πειραιά θα ξαναρχίσει.
Εκτός από το Costa Venezia, από τις 19 Οκτωβρίου έως τις 18 Νοεμβρίου το Costa Deliziosa θα προσφέρει τη δυνατότητα στους Έλληνες επισκέπτες να επιβιβαστούν εύκολα στον Πειραιά για κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο, με δρομολόγιο προς Ιταλία, Κροατία και Μαυροβούνιο.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα