Σήμα κινδύνου για την ποτάμια ναυσιπλοΐα εκπέμπουν οι γερμανικές αρχές, εξαιτίας της πτώσης της στάθμης του νερού στον Ρήνο.
Η ξηρασία έχει οδηγήσει ένα από τα μεγαλύτερα ποτάμια της Ευρώπης, που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπορικής δραστηριότητας της Γερμανίας, σε ιστορικό χαμηλό, ενώ δεν είναι λίγες οι φωνές που λένε ότι ο Ρήνος απειλείται με ολικό αφανισμό.
Ρέοντας από τις ελβετικές Άλπεις στη Βόρεια Θάλασσα μέσω των γερμανικών εδαφών, ο ποταμός είναι μια σημαντική διαδρομή για σιτηρά, χημικά και άνθρακα, και πλέον φορτηγίδες μπορούν να φορτώσουν μόνο το 30-40% της χωρητικότητάς τους, διαφορετικά κινδυνεύουν να προσαράξουν.
Διαβάστε επίσης: Η ξηρασία «στεγνώνει» τον ποταμό Ρήνο
Σε ορισμένα σημεία ο Ρήνος είναι τόσο ρηχός που σκάφη βρίσκονται ελλιμενισμένα πολύ κάτω από τις αποβάθρες όπου περπατούν οι άνθρωποι.
Πρόκληση
Μιλώντας στο Reuters ο καπετάνιος της φορτηγίδας «Servia» Peter Claereboets τόνισε πως «για εμάς η πρόκληση είναι να ξεπεράσουμε τα ρηχά σημεία χωρίς να αγγίξουμε, χωρίς να καταστρέψουμε το πλοίο».
«Λόγω της χαμηλής στάθμης των νερών, η διαδρομή στενεύει και στην πραγματικότητα αρχίζουμε να ταξιδεύουμε σαν τρένα, σε πομπή», πρόσθεσε.
Την ίδια ώρα σκάφη με μεγαλύτερο βύθισμα σταμάτησαν τελείως να πλέουν, ενώ άλλα που δεν πρόλαβαν να βγουν στα βαθιά βρέθηκαν να στέκονται στην αποστραγγισμένη άμμο.
Εκτός από τη Γερμανία, σε συναγερμό έχει τεθεί η Ιταλία και η Γαλλία λόγω της χαμηλής στάθμης των υδάτων.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ