Τερματίστηκε η ομηρία των ναυτεργατών του πλοίου DELTA POSEIDON, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού. Η ομηρία ξεκίνησε στις 27 Μαΐου 2022, όταν το πλοίο καταλήφθηκε από ένοπλους στρατιώτες που ανήκουν στους φρουρούς της ισλαμικής επανάστασης του Ιράν. Το δεξαμενόπλοιο αυτό ανήκει στον εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη.

Διαβάστε επίσης – Το σχέδιο απεγκλωβισμού των Ελλήνων ναυτικών από το Ιράν

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ, «η ενέργεια αυτή των Ιρανών έγινε σε αντίποινα προς την Ελλάδα, αφού η χώρα μας είχε κρατήσει παράνομα το ρώσικο πλοίο LANA (στην Κάρυστο), το οποίο μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο και στη συνέχεια μεταφόρτωσαν το πετρέλαιο στο δεξαμενόπλοιο «ICE ENERGY» ελληνικής πλοιοκτησίας, το οποίο είχε μισθωθεί από τις ΗΠΑ με σκοπό να μεταφέρει το φορτίο στη χώρα αυτή στα πλαίσια των κυρώσεων που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ στο Ιράν.»

Η ΠΕΝΕΝ κάνει λόγο για «μια απίστευτη ταλαιπωρία και επικίνδυνη περιπέτεια» η οποία ακόμη δεν τερματίστηκε, αφού στο δεύτερο πλοίο «PRUDENT WARRIOR» συμφερόντων Σπύρου Πολέμη, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η διαδικασία επιστροφής – παλιννόστησης των ελλήνων και των αλλοδαπών ναυτεργατών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα