
Mε στόχο να αναδείξει τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν τα ειδικά χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις του μέλλοντος είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός Future Ready Business.
Τα ειδικά αυτά χαρακτηριστικά, σύμφωνα με μελέτη του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ είναι η Βιώσιμη Ανάπτυξη, η Κοινωνική Επίδραση, η Προσαρμοστική Ικανότητα, ο Προσανατολισμός, η Ευελιξία του Επιχειρηματικού Μοντέλου και τέλος, η Δικτύωση.
Λιανεμπόριο: Πληθωρισμός… εγκαινίων – Που ανοίγουν νέα καταστήματα

Ο διαγωνισμός Future-Ready Business, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στον οποίο εκπνέει στις 24 Μαρτίου, αποτελεί μια πρωτοβουλία του Compete Greece και του Συνδέσμου ΑΕ & Επιχειρηματικότητας, υπό την αιγίδα των ΕΒΕΑ, ΕΕΔΕΓΕ και ΣΕΒ, με founding sponsor την ΕΥ Ελλάδος και διοργάνωση της BOUSSIAS. Με αφορμή τον διαγωνισμό, σε ενημερωτικό σημείωμα οι πρωταγωνιστές εστιάζουν στη σημασία του.
«Το μέλλον ανήκει στις επιχειρήσεις που είναι αφοσιωμένες στο περιβάλλον»
Η Μάγκυ Αθανασιάδη είναι διευθύντρια Βιομηχανίας, Ανάπτυξης, Τεχνολογίας και Καινοτομίας του ΣΕΒ. Σχολιάζοντας τη συμμετοχή της στην επιτροπή αξιολόγησης, είπε ότι «Το μέλλον ανήκει στις επιχειρήσεις εκείνες, οι οποίες επενδύοντας με γνώμονα τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο και έχοντας αναπτύξει ένα διευρυμένο δίκτυο συνεργατών και συνεργιών, επιδεικνύουν επιχειρηματική ευελιξία, ανθεκτικότητα και καινοτομία. Ο διαγωνισμός Future-Ready Business, που γίνεται για πρώτη φορά με την υποστήριξη του ΣΕΒ, έρχεται για να αναδείξει επιχειρήσεις έμπρακτα αφοσιωμένες στα οφέλη για την κοινωνία και το περιβάλλον.»
«Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να προλαμβάνουν τις εξελίξεις»
Στον ίδιο τόνο, η Δρ. Βενετία Κουσία, η οποία είναι γενική διευθύντρια του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας, είπε για τον διαγωνισμό ότι «Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να προετοιμάζονται. Να μην περιορίζονται στο να αντιδρούν σε όσα συμβαίνουν, αλλά να βρίσκονται μπροστά από τις εξελίξεις. Αυτό είναι και ένα βασικό χαρακτηριστικό των επιχειρήσεων, αλλά και των οικονομιών των κρατών, που ξεχωρίζουν
. Συμμετέχοντας στον διαγωνισμό, μια εταιρεία μπορεί να πάρει χρήσιμες συμβουλές από την επιτροπή αξιολόγησης, αν το σχέδιο που έχει καταρτίσει όντως οδηγεί και προετοιμάζει σωστά για το μέλλον. Παράλληλα, μια διάκριση στον διαγωνισμό αποτελεί ένα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, ότι η εταιρεία έχει ολοκληρωμένο σχέδιο βιωσιμότητας για το αύριο.»
«Οι κρίσιμοι παράγοντες σε κάθε επιχείρηση»
Ο Γιώργος Παπαδημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος, εξήγησε τους λόγους που η ΕΥ επέλεξε να υποστηρίξει τον νεοσύστατο θεσμό. «Ακόμη και όταν μια επιχείρηση είναι επιτυχημένη και αναπτύσσεται, πρέπει πάντα να επανεξετάζει και να αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της, με το βλέμμα της στραμμένο στο μέλλον. Τάσεις όπως η βιώσιμη ανάπτυξη και οι επιδράσεις μίας επιχείρησης στην κοινωνία και στο περιβάλλον, αλλά και οργανωτικές δεξιότητες όπως η προσαρμοστικότητα, η δυνατότητα για καινοτομία και η ευελιξία του επιχειρηματικού μοντέλου, αποτελούν κρίσιμους παράγοντες που μπορούν να εξασφαλίσουν την επιτυχία, όχι μόνο σήμερα, αλλά και σε ένα ρευστό και μεταβαλλόμενο αύριο.
Η πρωτοβουλία του διαγωνισμού Future Ready Business βοηθά τις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν την ετοιμότητά τους για να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες προκλήσεις της επόμενης μέρας και να αξιοποιήσουν τις σημαντικές ευκαιρίες που εμφανίζονται μπροστά μας. Για εμάς στην ΕΥ, σκοπός είναι να υποστηρίζουμε και να αναδεικνύουμε το ελληνικό επιχειρείν, και δεν μπορούμε παρά να βρισκόμαστε στο πλευρό μίας τέτοιας πρωτοβουλίας, η οποία όχι μόνο ενδυναμώνει το επιχειρηματικό οικοσύστημα της χώρας μας, αλλά συμβάλει και στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της ανταγωνιστικότητας της ελληνική οικονομίας»
«Σημαντική η προετοιμασία έναντι των μελλοντικών προκλήσεων»
Ο Σίμος Αναστασόπουλος είναι πρόεδρος ΔΣ στον Σύνδεσμο Ανωνύμων Εταιρειών και Επιχειρηματικότητας, καθώς και Πρόεδρος Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας. Είπε χαρακτηριστικά για τη σημασία του θεσμού ότι «Η προετοιμασία των επιχειρήσεων για να αντιμετωπίσουν την αυξημένη αβεβαιότητα και να προετοιμαστούν για τις μελλοντικές προκλήσεις, είναι εξαιρετικά σημαντική και για τον σκοπό αυτό θεσμοθετούμε τον ετήσιο διαγωνισμό Future-Ready Business.»
«Ανάδειξη επιχειρήσεων που μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα για τον κλάδο τους»
Η Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, πρόεδρος του ΕΒΕΑ και του ΕΕΔΕΓΕ, αναφερόμενη στην ανταπόκριση που συνάντησε η πρωτοβουλία από τους φορείς, τόνισε ότι «Το πρόσφατο παρελθόν με τις αλλεπάλληλες κρίσεις αλλά και αλλαγές όπως αυτές στο κλίμα και στη καταναλωτική συμπεριφορά αναδεικνύουν την ανάγκη για την ενίσχυση επιχειρηματικών χαρακτηριστικών όπως η επικοινωνία του εσωτερικού με το εξωτερικό τους περιβάλλον, η έγκαιρη και έγκυρη ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την αγορά, και η καινοτομία, και, ταυτόχρονα, προάγουν έναν νέο ρόλο για τις επιχειρήσεις μέσα σε ένα περίπλοκο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον.
Ο διαγωνισμός Future-Ready Business που υποστηρίζεται τόσο από το ΕΒΕΑ όσο και το ΕΕΔΕΓΕ στοχεύει στην ανάδειξη επιχειρήσεων που έχοντας προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα για τον κλάδο τους.»
Πληροφορίες συμμετοχής στον διαγωνισμό Future-Ready Business οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα https://www.futurereadybusiness.gr/#download-entry-guidelines
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο