
Δύο Rolex Daytona που ανήκαν στον θρυλικό ηθοποιό του Χόλιγουντ Πολ Νιούμαν (Paul Newman) πουλήθηκαν προς περίπου 1,1 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, σε δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Ιουνίου στον οίκο Sotheby’s στη Νέα Υόρκη.
Πρόκειται για Rolex «Zenith» Daytona και ένα λευκόχρυσό Daytona που συνδέθηκαν όσα λίγα αντικείμενα με το πάθος του για τους αγώνες αυτοκινήτου. Το Rolex Zenith Daytona είχε ιδιαίτερη σημασία για τον Newman, καθώς ήταν συνυφασμένο με την αγωνιστική του καριέρα. Το απέκτησε αφού κέρδισε την κατηγορία GTS-1 στον αγώνα 24 ωρών Daytona το 1995. Το αξιοσημείωτο επίτευγμα έκανε τον Νιούμαν, στα 70 του, τον γηραιότερο οδηγό που κέρδισε τον αγώνα, ένα ρεκόρ που παραμένει μέχρι σήμερα στα Ρεκόρ Γκίνες.
Sotheby’s: Στο σφυρί προς 35 εκατ. δολ. ένα σπάνιο ροζ διαμάντι
Το 1999, ο Νιούμαν, διάσημος για το φιλανθρωπικό του έργο, αποφάσισε να δημοπρατήσει το ρολόι – το οποίο έφερε την επιγραφή «Rolex at Daytona 24 Paul Newman Rolex Motorsports Man of the Year 1995» – κατά τη διάρκεια της πώλησης «Famous Faces» του Antiquorum. Εκείνη την εποχή, έκλεισε ρεκόρ πώλησης 39.000 δολαρίων προς όφελος της φιλανθρωπικής οργάνωσης του Newman.
Ο Νιούμαν, ωστόσο, εθεάθη να το φοράει ξανά τα επόμενα χρόνια, πυροδοτώντας εικασίες ότι κάποιο στενό μέλος της οικογένειας ή φίλος του το είχε αγοράσει ξανά.. , καθώς και ελκυστικό για τους λάτρεις των αυτοκινήτων.
Συζυγικό δώρο
Το λευκόχρυσο Daytona του το έκανε δώρο η σύζυγός του Joanne το 2006 και είναι το τελευταίο που είχε ο ηθοποιός πριν πεθάνει δύο χρόνια αργότερα. Τον συνόδευε σταθερά εκείνα τα χρόνια: το φόρεσε όταν του πήρε συνέντευξη η Barbara Walters το 2007, και ξανά ενώ οδηγούσε τους διάσημους τελευταίους του γύρους στο Lime Rock Park την επόμενη χρονιά.
O επικεφαλής πολύτιμων ρολογιών του οίκου Sotheby’s, Leigh Safar μιλώντας στο GQ λέει πως ο Newman «άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τα ρολόγια και άλλαξε τη συζήτηση γύρω από τη συλλογή ρολογιών». «Ο Newman», σημειώνει ήταν ένας influencer για την εποχή του, αφού πολλοί νέοι της εποχής παρακολουθούσαν τις ταινίες του, και αγόραζαν τα προϊόντα που διαφήμιζε ενώ αρκετοί συλλέκτες κυνηγούσαν εδώ και καιρό τα κομμάτια που προτιμούσε.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.