Η σύνταξη ενός ισχυρού βιογραφικού σημειώματος είναι μια μορφή τέχνης από μόνη της. Υπάρχουν διάφορα «μη» για την συγγραφή ενός σωστού βιογραφικού. Μην γράφετε λάθος λέξεις. Μην ξεπερνάτε τις δύο σελίδες. Μην παραθέτετε μια λίστα ασαφών δεξιοτήτων χωρίς να μπορείτε να αποδείξετε ότι τις έχετε αποκτήσει.

Ολα αυτά όμως μπορεί και να μην αποδειχθούν απαραίτητα λόγοι απόρριψης. Υπάρχει όμως ένα red flag, σύμφωνα με έναν πρώην υπάλληλο προσλήψεων της Google.

Ήπιες δεξιότητες: Τι είναι και πώς θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε την καριέρα σας

Για τον Nolan Church, ο οποίος έχει εργαστεί σε εταιρείες όπως η Google και είναι επί του παρόντος ο διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας Talent Marketplace Continuum, υπάρχει μια «κόκκινη σημαία». «Το νούμερο ένα πράγμα που δεν θέλω να δω σε ένα βιογραφικό είναι οι ατελείωτες ροές κειμένων», τονίζει.

«Όταν βλέπω ένα τέτοιο βιογραφικό υπάρχει μηδενική πιθανότητα να προχωρήσω με αυτόν τον υποψήφιο», λέει.

Ατελείωτα κείμενα

Όταν οι άνθρωποι περιγράφουν τι έχουν κάνει, συχνά δυσκολεύονται να είναι συνοπτικοί, σύμφωνα με τον Church. Κάτω από κάθε τίτλο εργασίας θα πρέπει να υπάρχει μια σειρά από μπούλετς μιας γραμμής. Αντ ‘αυτού, οι άνθρωποι θα γράψουν «τρεις έως τέσσερις φράσεις ανά μπούλετ».

Την σημερινή εποχή, η σύντομη επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας. Στο γραφείο, για παράδειγμα, η επικοινωνία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. «Αν δεν μπορείτε να περιγράψετε συνοπτικά τι κάνατε στην καριέρα σας», σημειώνει, «δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μπορέσετε να είστε σύντομοι στο χώρο εργασίας».

Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

«Είναι απλά πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το ChatGPT ή το Grammarly  για να σας βοηθήσουν όχι μόνο με τη διάταξη και τη γραμματική, αλλά και τη συνοπτικότητα», επισημαίνει ο Church. Και τα δύο εργαλεία είναι δωρεάν και το ChatGPT προσφέρει επιπλέον μια έκδοση εφαρμογής στην οποία μπορείτε να εισαγάγετε προτάσεις και να δώσετε προειδοποιήσεις όπως «κάντε αυτή τη φράση μικρότερη».

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από κάποιους ειδικούς να δουν το βιογραφικό σας και να το επεξεργαστούν. «Πλησιάστε έμπειρους ανθρώπους από το δίκτυο επαφών σας και ζητήστε τους την γνώμη τους», αναφέρει ο Church.

«H συμβουλή μου θα ήταν να βελτιστοποιήσετε ένα βιογραφικό ώστε να αποκαλύπτονται οι σημαντικότερες πληροφορίες σε 10 δευτερόλεπτα», προσθέτει. Μερικές φορές αυτός είναι ο χρόνος που θα αφιερώσει ένας εκπρόσωπος HR για να δει ένα βιογραφικό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News