
Το αφεντικό της Warner Bros Discovery, David Zaslav, ασχολείται υπερβολικά με την Barbie. Ο όμιλος ψυχαγωγίας αξίας 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διευθύνει δήλωσε ότι η ταινία που βασίζεται σε παιχνίδια θα ενισχύσει τις οικονομικές επιδόσεις. Είναι μια ευπρόσδεκτη συμβολή εν μέσω μιας…δαπανηρής απεργίας των συγγραφέων που σταματά την παραγωγή νέου υλικού. Ωστόσο, η χρήση των παλαιών εμπορικών σημάτων έχει ένα παρελθόν, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Barbie έδωσε ζωή σε ένα πολιτιστικό σύμβολο της δεκαετίας του 1960. Κόντρα στο πνεύμα της γυναικείας χειραφέτησης, η κούκλα που είναι γνωστή για την υπερφυσική πλαστική σωματική της διάπλαση ενσαρκώθηκε από τη Μάργκοτ Ρόμπι σε μια ταινία που έχει αποφέρει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις και βρίσκεται σε τροχιά να ξεπεράσει τις ταινίες Χάρι Πότερ. Η Mattel, η εταιρεία των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων που βρίσκεται πίσω από το εμπορικό σήμα, έχει αυξήσει την αξία της αγοράς της κατά 20% από τα τέλη Μαΐου, σημειώνοντας τριπλάσια αύξηση σε σχέση με τον δείκτη S&P 500. Η Warner Bros Discovery, εν τω μεταξύ, δήλωσε την Τρίτη ότι οι καθαρές ταμειακές ροές θα ξεπεράσουν τα 1,7 δισ. δολάρια αυτό το τρίμηνο, βοηθώντας την εταιρεία να αυξήσει τις εκτιμήσεις για το έτος, καθώς αποπληρώνει χρέος.
ΗΠΑ: Beyoncé, Swift, και Barbenheimer «σώζουν» την οικονομία από την ύφεση
Άλλες ιστορίες επιτυχίες
Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες ιστορίες επιτυχίας. Η Lego συνεργάστηκε με τη Warner Bros το 2014 για την παραγωγή μιας ταινίας με τα διάσημα πλαστικά τουβλάκια της. Από τότε, οι πωλήσεις της Lego έχουν υπερδιπλασιαστεί. Η κορυφαία σειρά της Mattel μειώθηκε στο ίδιο διάστημα, παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα παιδιά τα Polly Pocket και Beauty Cuties. Η εξαγορά της Marvel από τη Walt Disney, ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2009, υπό τον επικεφαλής Bob Iger, ήταν μια τεράστια επιτυχία.
Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά με την Barbie. Σε αντίθεση με την Disney και τους υπερήρωές της, η Warner Bros δεν κατέχει την ξανθιά «βόμβα». Αυτό σημαίνει ότι ενώ το μαγικό βασίλειο των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων μπορεί να αναπτύξει τα ανάλογα με τη Marvel εμπορεύματα όπως επιθυμεί και η Lego μπόρεσε να αξιοποιήσει την ταινία για να επεκτείνει την αυτοκρατορία της, ο Zaslav θα πρέπει να δουλέψει πολύ πιο σκληρά για να αποσπάσει περισσότερα από την Barbie.
Επιπλέον, η προσήλωση στη μάρκα μειώνεται εδώ και χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων McKinsey. Η γενιά Z, ηλικίας 9 έως 24 ετών, θέλει να ψωνίζει από παντού. Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αφαιρέσει τον έλεγχο από τους πρώην πολιτιστικούς διαμορφωτές των τάσεων, όπως η Mattel. Ομοίως, το TikTok και άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να δημιουργήσουν viral δημοφιλία έχουν μεγαλύτερη επιρροή από τους ολιγοπωλιακούς κατασκευαστές παιχνιδιών και τα κινηματογραφικά στούντιο.
Ούτε κάθε αναβίωση αποδίδει. Η κατασκευάστρια μοτοσικλετών Harley-Davidson, για παράδειγμα, έχει δοκιμάσει αρκετές επαναφορές, μεταξύ άλλων με καταστήματα λιανικής πώλησης. Και όμως τα έσοδα φέτος αναμένεται να είναι χαμηλότερα από ό,τι ήταν το 2011, σύμφωνα με εκτιμήσεις της LSEG. Η Barbie μπορεί να είναι το φετινό αφεντικό, αλλά αυτή και οι νοσταλγικοί όμοιοί της είναι απίθανο να γίνουν επιχειρηματικά μοντέλα.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.