Aκόμη κι αν εντείνονται οι ανησυχίες για το κόστος ζωής, με την προσιτή τιμή να αναδεικνύεται σε όλο και πιο αποφασιστικό κριτήριο για τις καταναλωτικές αποφάσεις, η βιομηχανία ομορφιάς φαίνεται ότι έχει βρει το «κουμπί» των καταναλωτών, ικανοποιώντας τις συναισθηματικές τους ανάγκες. Έτσι παρά τους φόβους, οι παγκόσμιες πωλήσεις των prestige καλλυντικών, των αρωμάτων και των προϊόντων περιποίησης δέρματος και μαλλιών αυξάνονται.
Οι οικονομικές επιδόσεις της Parfυms Ghrίstian Dior Hellas, οι πωλήσεις της οποίας στην ελληνική αγορά θα «σπάσουν» εφέτος το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνουν τα ευρήματα των ερευνών σχετικά με τον «δείκτη του κραγιόν», όταν δηλαδή οι καταναλωτές ξοδεύουν σε μικρές πολυτέλειες ακόμη και σε περίοδο ύφεσης.
Για εφέτος ο ετήσιος κύκλος εργασιών της Parfυms Ghrίstian Dior Hellas προβλέπεται να αυξηθεί κατά 15% σε σχέση με το 2022 σημειώνει η διοίκηση στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για την οικονομική χρήση του 2022.
Αυτό σημαίνει ότι ο ελληνικός τζίρος των καλλυντικών και αρωμάτων της Dior θα ξεπεράσουν τα 21 εκατ. ευρώ. Και μάλιστα παρά «τις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις, οε οποίες περιορίζουν σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και θέτουν σε κίνδυνο την προοπτική οικονομικής ανάπτυξης».
Ήδη οι πωλήσεις του φετινού α’ εξαμήνου σημειώνουν σημαντική αύξηση, ξεπερνώντας τις πωλήσεις του α’ εξαμήνου του έτους 2019 και η εταιρεία παραμένει στην 1η θέση στην επιλεκτική αγορά των καλλυντικών.
Σημειώνεται ότι εφέτος η εταιρεία προχωρεί σε συνετή αύξηση των επενδυτικών της δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στην ανακαίνιση κεντρικών σημείων πώλησης μεγάλων πελατών της, και στην εκτέλεση συγκεκριμένων λανσαρισμάτων με σκοπό να ενισχυθούν οι πωλήσεις της.
Άλλωστε όπως είχε πει ο Christian Dior: Το άρωμα μιας γυναίκας λέει περισσότερα γι’ αυτήν απ’ ό,τι ο γραφικός της χαρακτήρας.
Πρωτιά το 2022 στην επιλεκτική διανομή
Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην εμπορία αρωματικών και καλλυντικών προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος, το 2022 πέτυχε να βρεθεί στην 1η θέση στην επιλεκτική αγορά καλλυντικών για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά «παρόλο τις σημαντικές προκλήσεις τις οποίες αντιμετώπισε ως αποτέλεσμα του έντονου ανταγωνισμού και της δύσκολης ακόμη οικονομικής συγκυρίας της χώρας με τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις εξαιτίας του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία αλλά και των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19», όπως επισημαίνεται.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο κλάδος της επιλεκτικής είναι πολύ ανταγωνιστικός στην χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλά από τα κυρίαρχα brands λειτουργούν με σχήμα αντιπροσωπείας, και ως εκ τούτου μπορούν και πετυχαίνουν οικονομίες κλίμακας λόγω της ταυτόχρονης αντιπροσώπευσης πολλών brands, συγκρινόμενων με την εταιρεία Dior η οποία λειτουργεί αυτόνομα αποκλειστικά για το όνομα Dior, αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Πώς ξεπέρασε τον κάβο της κρίσης
Το 2022 ξεκίνησε ομαλά σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο ταυ οικονομικού έτους του 2021 που ίσχυαν σι περιορισμοί από την Πανδημία του Govid -19 γεγονός που επέτρεψε την σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας σε σχέση με το 2021, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία και των παγκόσμιων πληθωριστικών πιέσεων που οδήγησε στην αύξηση των πρώτων υλών.
Σε όλο αυτό το περιβάλλον της παγκόσμιας αναταραχής η Parfυms Ghrίstian Dior Hellas αποδεικνύεται ανθεκτική ώστε όχι μόνο να επιβιώνει αυτής της κρίσης αλλά και να παραμένει με κερδοφόρο αποτέλεσμα.
Όσον αφορά τους παράγοντες ανάσχεσης των συνεπειών και της απορρόφησης των οποιοδήποτε κραδασμών και των επιπτώσεων της υφιστάμενης κρίσης, επισημαίνεται ότι συνέβαλλαν: η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων, η στοχευμένη μείωση των λειτουργικών εξόδων, σε συνδυασμό με την ισχυρή κεφαλαιακή βάση, η σημαντική υποστήριξη από την μητρική και τα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα που διαθέτει.
Αύξηση μικτού περιθωρίου κέρδους
Η εταιρεία με μηδενικό δανεισμό και ισχυρό ταμειακό απόθεμα «είδε» τις καθαρές πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 13,57% το 2022 στα 18,477 εκατ. ευρώ από 16,269 εκατ. ευρώ το 2021.
Το μικτό περιθώριο κέρδους κινήθηκε αυξητικά κατά 2,28 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 59,63% σε σχέση με το 2021 που κινήθηκε στο 57,35% λόγω του διαφορετικού μείγματος των πωληθέντων αγαθών.
Τα λοιπά συνήθη έσοδα μειώθηκαν κατά 8,77% σε σχέση με το περσινό έτος από 957.483,19 σε 873.516,95. Αυτό οφείλεται στην μείωση της υποστήριξης που παρείχε η μητρική μέσω επιδότησης των εξόδων προώθησης για να μπορέσει η ελληνική θυγατρική να προσφέρει premium υπηρεσίες στον καταναλωτή.
Το άθροισμα των εξόδων διοικητικής λειτουργίας και λειτουργίας διαθέσεως ανήλθε σε 10,963 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 19,73% σε σχέση με το 2021.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω διακυμάνσεων η εταιρεία εμφανίζει το 2022 μειωμένα κέρδη προ φόρων 918.774,69 ευρώ συγκρινόμενα με τα κέρδη 1.104.267,08 ευρώ του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη που προέκυψαν μετά από φόρους ήταν 771.474 ευρώ από 775.729 ευρώ το 2021.
Με βάση την προτεινόμενη διανομή των κερδών η καθαρή θέση της εταιρείας ανήλθε σε 8.315.500 ευρώ και αντιστοιχεί στο 155,75% του συνόλου του Μετοχικού Κεφαλαίου σε σχέση με το 146,10% της προηγούμενης οικονομικής χρήσης.
Latest News
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας
Χατζηδάκης: Μειώνονται οι τραπεζικές προμήθειες - Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις
Από το 2025 οι τραπεζικές προμήθειες θα είναι αρκετά χαμηλότερες, με τις παρεμβάσεις που δρομολογεί κυβέρνηση, λέει ο Χατζηδάκης
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Επιτακτική ανάγκη η χώρα να εκμεταλλευθεί τα εύρωστα δημοσιοοικονομικά της
Θα πρέπει να εκμεταλλευθεί και τους ευρωπαϊκούς πόρους, δήλωσε ο Κρίστιαν Χατζημηνάς, πρόεδρος της ΕΕΝΕ
Placement στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Σε διεθνείς επενδυτές και Περιστέρη το 2,53%
Το Latsco Family Office διέθεσε μετοχές σε διεθνείς επενδυτές, στον Γιώργο Περιστέρη και άλλα στελέχη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Τιμή στόχο στα 27 ευρώ ανά μετοχή για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από την Παντελάκης Χρηματιστηριακή
Περιθώριο ανόδου 50% βλέπει για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Παντελάκης Χρηματιστηριακή, συστήνει Overweight - Επανεκκίνηση κάλυψης